Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: zlomok #217105:
Výmena výzbroje je úplne bežná vec a je to výrazne jednoduchšie ako výmena karosérie.
Odporová regulácia zrýchľovačom, poloautomatická stykačová, automatická stykačová a trebárs priama pomocou regulača sú spolu príbuzné presne tak, ako stykače s polovodičmi.
Reakcia na: zlomok #217086:
Zlomok kritizuje Zlomkom sfušovanú fotomontáž ? .
Reakcia na: zlomok #217090:
T6A5 z Prahy sú už v Sofii, ktorá sa tým pádom stala najviac-T6-mestom na svete (T6A2, T6B5, T6A5). Kto neváha, zažerie. Bratislava je hrdé, svojstojné, národne svojbytné hlavné mesto členského statu Európskej únie, ktoré nie je odkázané na nákup ojazdenín, radšej si svoje ojazdeniny zgenerálkuje trikrát po sebe.
Reakcia na: Petto #217098:
Keď bude súdruh v tvare zlomku konečne vyhodený a nahradený niekym normálnym, tak v tom nevidím problém.
Reakcia na: S499.1023 #217101:
T3 aj T5C5 majú odporovú výzbroj. Síce konštrukčne a funkčne odlišnú, ale na rovnakom princípe - spínam a vypínam odpory, ktorými zbytočne kúrim. Na toto som narážal.
Reakcia na: Majo #217091:
A co toto:
https://imhd.sk/ba/doc/sk/14993/Navrh-rozpoctu-DPB-sa-spolieha-na-eurofondy

"V rámci modernizácie vozidlového parku sa plánuje v nasledujúcich troch rokoch modernizácia električiek T6A5, pričom ročne by malo ísť o 6 vozidiel v hodnote takmer 2 mil. €. Bližšie podrobnosti o rozsahu týchto modernizácií nie sú známe."

Z toho nic nebude?
Reakcia na: Majo #217080:
Ono to bolo všetko úplne inak ale o tom tu nebudem písať kilometrové traktáty, prednáška na požiadanie v Oku.
Reakcia na: BigMac #217078:
Ukrajinský "astroid" Elektron má údajne vynikajúce jazdné vlastnosti aj na ľvovskom zvršku. O.i. je oproti Astre 100% NP.
Reakcia na: zlomok #217070:
T5C5 mali s T6 podobnú karosériu, zatiaľ čo s T3 nemali spoločného prakticky NIČ.
Reakcia na: piggee #217069:
Áno, existuje. Napríklad aby sa vodič autobusu nemusel doprosovať výjazdu z niky.
Reakcia na: TomJ #217066:
Pretože, okrem iného, keby si si ten článok prečítal, tak by si sa dozvedel, že sa jednalo o jediný prototyp.
Reakcia na: zlomok #217096:
Trojicky vzhladom na nase drazne papierovacky su vobec povolene ?
Reakcia na: zlomok #217096:
Samozrejme 7107 až 7125 a 7135, bo len tie majú progress. Tých 9 novostavieb by som sa pokúsil predať do Sarajeva, kde by možno mohli mať záujem (ak si ich zwanizujú na Satra III).
Reakcia na: Majo #217092:
Ja sa čudujem DPB že vôbec K2S ešte prevádzkuje, minimálne vozy 7101 až 7125 a 7135. Dávno mali byť vykuchané na výzbroj, odstavené T3SUCS mali byť prekopané na T3P a spájané do trojičiek.
Reakcia na: zakaznik #217087:
Presne o tom som pisal pred par dnami ? Hlavne na trasach, kde je vela zastavok na znamenie a clovek si to nepamata, tak sa vdaka reklamam hovno dozvie. V tom najlepsom pripade len 5s pred tym, nez bus prefrci danou zastavkou ?
Reakcia na: dyspozytor #217084:
Pán v rokoch opäť katalogizoval? ?
Reakcia na: zlomok #217090:
To sa hovorilo možno pred nákupom ForCity. S električkami T6A5 sa ráta aj výhľadovo, skôr dojazdia tyristorové T3 a staršie K2S.
Reakcia na: TTV01 #217089:
To bol blud.
Reakcia na: TTV01 #217089:
Rovnako s hovorilo o nákupe ojazdených T6A5 z Prahy. Myslím že ak sa podarí vďaka Eurofondom nakúpiť ďalšie nové Škodovky, tak úvahy o modernizácii T6A5 definitívne padnú. Skôr by som to videl na postupné vyradenie a odpredanie, ak budú záujemcovia. Ak nie, tak šrot.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.