Reakcia na: Majo #217080:
KT8D5 bola vyvíjaná ako stavebnica. Ako elektricky, tak mechanicky. A aby dokázali v ČKD ponúknuť variabilitu, tak sa začalo práve KT8D5, pretože práve ona mala tých pôvodne zamýšľaných dielov najviac. Pre ilustráciu: Predstav si trojdverové sólo rozdelené v osi druhých dverí. Predok ako "A", zadok ako "B". K tomu ako "C" poldvere, okno, kĺb, okno, poldvere. Z toho sa malo dať vyskladať všetko. Nadpájanie jednotlivých celkov malo byť vždy v osi dverí. Sólo, dvojčlánok, trojčlánok. Variantne dvere len vpravo a dvere obojstranne. Neskôr sa pristúpilo na "skladanie v kĺbe", čo mi osobne príde logickejšie.
dyspozytor
Pozor! Špeciálna ponuka! Ak si objednáte svoj TAM BUS do 31.12.1993, objednávka bude vybavená s 5% zľavou! ? Píšte, telefonujte, faxujte! Neváhajte, teraz TAM 272A180 od 265.000.- Deutsche Mark!
Aj takéto boli začiatky trhového hospodárstva v práve vzniknutej samostatnej Slovenskej repubike...
TAM_1993 inzercia