Reakcia na: Petto #214851:
Je to možné, ale bezpochyby cestuje viac Karlovešťanov do Petržalky ako Petržalčanov do Karlovky. Tým zápcham na mostom sa tak väčšina cestujúcich vyhne, keďže idú presne opačným smerom. Efekt prvotného ošiaľu určite nebude dlhodobý.
To priame spojenie medzi Mostom SNP a Obchodnou by síce bolo zabezpečené iba počas špičky, pri rozdelenej L6 a L7 by však nebolo ani len to...
Nemyslím si, že má veľký zmysel prevádzkovať L8 po Obchodnej iba kvôli zabezpečeniu mimošpičkového a víkendového priameho spojenia jedinej zastávky - Nám. Ľ. Štúra s Obchodnou ulicou. (spojenie Obchodnej s Nám. SNP/Kamenným nám./Jesenského, Štúrovou a Šafkom zabezpečí L1.)
A čo sa týka tej rýchlosti L9 – nezmysel. Jazdná doba L9 zo Špitálskej do Karlovej Vsi je 20 min., L4 cez nábrežie iba o minútu viac – teda 21 min.
Detto, presmerovanie L9 na Obchodnú by predĺžilo jej jazdnú dobu iba o jednu minútu. To sa potom môžeme rovno už baviť o tom, že nemá zmysel obnovovať L4 na Šafko, keďže jazda cez Jesenského trvá o minútu menej...
Petto
Pevne verim ze Jesenskeho pre L6 ostane, ak to bude linka KV-Safko-KV. Manderlak a Jesenskeho nebudu zase az tak nebezpecne pri sebe, ze by sa zrusila Jesenskeho. Ale ak by si aj spojil L6 a L7 tak su to len spickove linky stale - cize aj tebou navrhovane spojenie Most SNP - Obchodna nemas celodenne/celotyzdenne. A trasa L9 Spitalska Nam SNP Kapucini nie je ani tak kvoli spojenie tych 3 zastavok, ale je to stale najrychlejsia cesta z Oblasti TRMY a ci Ruzinov do celej KV, preto by mala ostat zachovana ci bude / nebude Manderlak2