Reakcia na: 810zssk #213352:
N61 má asi geopatogénnu zónu, mal som tam viacero konfliktov s vodičmi, ktoré som musel riešiť cez dispo - a to ja mám pre prácu vodičov nadštandardné pochopenie. Každopádne chrono na nočné spoje treba spraviť ako v Brne - absolvovali sme tam skutočne dynamickú jazdu nočáku (info by Vladimír) a keď sme niekde dve zastávky pred konečnou vystupovali kvôli chyteniu spoja späť na rolu, tak tam bol presne načas.
810zssk
1. Oddelenie CP (aspon na urovni obehov) pre noc pred vikendom/kladivkom. Tam kde je to nutne pridat v noci pred vikendom voz, aby sa neprenasali meskania do dalsieho kola (potencialne aj zmena chrono) a podla moznosti iste zahustenie intervalu cez vikendy (ale to na ziadnej linke nie je akutne, hoci taka N95 si to pyta).
2. Zaujem o kvalitu poskytovanych sluzieb - a tam spada aj dodrziavanie zakona o cestnej doprave, ktory hovori ze doprava sa vykonava podla cestovneho poriadku a nie podla toho ako sa vodicovi hodi. Kontrola kariet po kazdej sluzbe a za predcasne odchody najma v okrajovych casoch premie dole automaticky. Idealne mala suma za kazde jedno prekrocenie: raz si sa pomylil a odisiel o minutku skor? Ok, stane sa, dole pojde minimalna ciastka (do eura). Si hovado a mas na haku? Nakopi sa ti to a dole mas cele premie.
Plus sucastou noveho systemu hodnotenia prace vodicov musi byt odmenovanie tych dobrych, nie len sankcionovanie zlych.