Reply on: Ike #213376:
Lenže tie meškania sú dané nejakými vonkajšími vplyvmi, medzi ktoré patria aj nerealistické chronometráže. Vozidlá v obmedzenom priestore na Hbf. do tých skupín nenaradíš. Meškanie nie je nejaký zásadný problém, na to stačí na opačnom konci zaradiť adekvátny vyrovnávací čas. A miesto rozjazdu Hbf. je úplne nanič ale snaha vytlačiť z centra skupinu postávajúcich smrdutých autobusov bola jasná. Kamenné námestie bolo z pohľadu cestujúcich ideálne. Dnes by sa ponúkalo Hodžovo námestie ale tam sú veľké vzdialenosti medzi hranami a tým by sa predĺžili prestupné časy a tým aj čakačky.
810zssk
1. Oddelenie CP (aspon na urovni obehov) pre noc pred vikendom/kladivkom. Tam kde je to nutne pridat v noci pred vikendom voz, aby sa neprenasali meskania do dalsieho kola (potencialne aj zmena chrono) a podla moznosti iste zahustenie intervalu cez vikendy (ale to na ziadnej linke nie je akutne, hoci taka N95 si to pyta).
2. Zaujem o kvalitu poskytovanych sluzieb - a tam spada aj dodrziavanie zakona o cestnej doprave, ktory hovori ze doprava sa vykonava podla cestovneho poriadku a nie podla toho ako sa vodicovi hodi. Kontrola kariet po kazdej sluzbe a za predcasne odchody najma v okrajovych casoch premie dole automaticky. Idealne mala suma za kazde jedno prekrocenie: raz si sa pomylil a odisiel o minutku skor? Ok, stane sa, dole pojde minimalna ciastka (do eura). Si hovado a mas na haku? Nakopi sa ti to a dole mas cele premie.
Plus sucastou noveho systemu hodnotenia prace vodicov musi byt odmenovanie tych dobrych, nie len sankcionovanie zlych.