Reply on: S499.1023 #213368:
Kedy orientacne ste mali tu skusenost v Brne? Lebo z toho co som cital, tak sa tam oproti minulosti uz znacne upokojili - a moje pocetne skusenosti z ostatnych rokov je ze ta jazda nie je suchtava, ale ani nejaka obzvlast divoka/dynamicka. Samozrejmostou su ale vsetky tie brnenske standardy, teda ze na zastavkach sa zastavuje, predcasne sa neodchadza a pripoje sa cakaju (aj bez toho aby vodicovi stal za chrbtom dispecer). Ale tak Brno by niektori tunajsi disktujuci celkovo nerozdychali ?
No nic, tak asi budem musiet zacat nahlasovat jak bonzak, ked im je zatazko pockat par sekund na zastavke.
810zssk
1. Oddelenie CP (aspon na urovni obehov) pre noc pred vikendom/kladivkom. Tam kde je to nutne pridat v noci pred vikendom voz, aby sa neprenasali meskania do dalsieho kola (potencialne aj zmena chrono) a podla moznosti iste zahustenie intervalu cez vikendy (ale to na ziadnej linke nie je akutne, hoci taka N95 si to pyta).
2. Zaujem o kvalitu poskytovanych sluzieb - a tam spada aj dodrziavanie zakona o cestnej doprave, ktory hovori ze doprava sa vykonava podla cestovneho poriadku a nie podla toho ako sa vodicovi hodi. Kontrola kariet po kazdej sluzbe a za predcasne odchody najma v okrajovych casoch premie dole automaticky. Idealne mala suma za kazde jedno prekrocenie: raz si sa pomylil a odisiel o minutku skor? Ok, stane sa, dole pojde minimalna ciastka (do eura). Si hovado a mas na haku? Nakopi sa ti to a dole mas cele premie.
Plus sucastou noveho systemu hodnotenia prace vodicov musi byt odmenovanie tych dobrych, nie len sankcionovanie zlych.