Reakcia na: Mike #213359:
Rozumiem, ja som predsa nepovedal, že majú všetky nočné spoje jazdiť na nulu. Povedal som len, že riziko nepredvídateľného zdržania je ďaleko menšie ako v prípade denných liniek jazdiacich v dopravnej špičke. Z priestorového hľadiska existuje prakticky nekonečné množstvo rôznych miest, kde sa môže stať DN a ktoré rôzne ovplyvnia premávku a zdržania na jednotlivých komunikáciách. V špičke je doprava navyše taká hustá, že zdržanie liniek je ovplyvnené aj nepriamo (DN sa stane mimo trasy linky, no dopravné zápchy).Ak existuje problém, je potrebné ho riešiť. Tak ako Samo napísal. A ten chaos na hl. st. so 14 vozidlami je síce dobrý argument, ale aj ten by sa dal vyriešiť - napr. definovaním troch skupín odchodov liniek v 3 minútach a nie spôsobom všetko naraz a kto prv príde, ten prv berie.
Jediný objektívny faktor pri meškaní nočnej dopravy je faktor problémového cestujúceho pod vplyvom alkoholu alebo inej omamnej látky, ktorý, povedzme robí problémy.
810zssk
1. Oddelenie CP (aspon na urovni obehov) pre noc pred vikendom/kladivkom. Tam kde je to nutne pridat v noci pred vikendom voz, aby sa neprenasali meskania do dalsieho kola (potencialne aj zmena chrono) a podla moznosti iste zahustenie intervalu cez vikendy (ale to na ziadnej linke nie je akutne, hoci taka N95 si to pyta).
2. Zaujem o kvalitu poskytovanych sluzieb - a tam spada aj dodrziavanie zakona o cestnej doprave, ktory hovori ze doprava sa vykonava podla cestovneho poriadku a nie podla toho ako sa vodicovi hodi. Kontrola kariet po kazdej sluzbe a za predcasne odchody najma v okrajovych casoch premie dole automaticky. Idealne mala suma za kazde jedno prekrocenie: raz si sa pomylil a odisiel o minutku skor? Ok, stane sa, dole pojde minimalna ciastka (do eura). Si hovado a mas na haku? Nakopi sa ti to a dole mas cele premie.
Plus sucastou noveho systemu hodnotenia prace vodicov musi byt odmenovanie tych dobrych, nie len sankcionovanie zlych.