Reakcia na: 810zssk #213352:
N61 má asi geopatogénnu zónu, mal som tam viacero konfliktov s vodičmi, ktoré som musel riešiť cez dispo - a to ja mám pre prácu vodičov nadštandardné pochopenie. Každopádne chrono na nočné spoje treba spraviť ako v Brne - absolvovali sme tam skutočne dynamickú jazdu nočáku (info by Vladimír) a keď sme niekde dve zastávky pred konečnou vystupovali kvôli chyteniu spoja späť na rolu, tak tam bol presne načas.
No nic, tak asi budem musiet zacat nahlasovat jak bonzak, ked im je zatazko pockat par sekund na zastavke.
Mike
Ale asi najväčší problém je výrazne odlišný dopyt v noci pred voľným dňom oproti noci pred pracovným dňom. Takže ak je chronometráž robená na noc pred pracovným dňom, tak v noci pred voľným dňom sú nezriedka na linkách meškania aj 5-8 min. a občas aj viac (lebo vozidlo zvyčajne zastavuje na úplne všetkých zastávkach po trase). Ak je robená chronometráž na noc pred voľným dňom, potom dochádza k situáciam ako v #213347, kedy by mal po správnosti vodič na každej zastávke na znamenie, kde ide už v + oproti cp zastaviť a "vyvetrať", čo sa ale v DPB deje veľmi zriedka a u stabilných nočákových druhokolonistov asi nikdy..