Reakcia na: Ike #213376:
Lenže tie meškania sú dané nejakými vonkajšími vplyvmi, medzi ktoré patria aj nerealistické chronometráže. Vozidlá v obmedzenom priestore na Hbf. do tých skupín nenaradíš. Meškanie nie je nejaký zásadný problém, na to stačí na opačnom konci zaradiť adekvátny vyrovnávací čas. A miesto rozjazdu Hbf. je úplne nanič ale snaha vytlačiť z centra skupinu postávajúcich smrdutých autobusov bola jasná. Kamenné námestie bolo z pohľadu cestujúcich ideálne. Dnes by sa ponúkalo Hodžovo námestie ale tam sú veľké vzdialenosti medzi hranami a tým by sa predĺžili prestupné časy a tým aj čakačky.
Mike
Ale asi najväčší problém je výrazne odlišný dopyt v noci pred voľným dňom oproti noci pred pracovným dňom. Takže ak je chronometráž robená na noc pred pracovným dňom, tak v noci pred voľným dňom sú nezriedka na linkách meškania aj 5-8 min. a občas aj viac (lebo vozidlo zvyčajne zastavuje na úplne všetkých zastávkach po trase). Ak je robená chronometráž na noc pred voľným dňom, potom dochádza k situáciam ako v #213347, kedy by mal po správnosti vodič na každej zastávke na znamenie, kde ide už v + oproti cp zastaviť a "vyvetrať", čo sa ale v DPB deje veľmi zriedka a u stabilných nočákových druhokolonistov asi nikdy..