Reply on: Ike #213356:
Práve tá nočná doprava býva problém, lebo jednak kvôli tomu, čo píše david1, potom po druhé kvôli tomu, že vždy všetky vozy čakajú na poseldný čo príde (hoci by nemuseli vždy) a tak sa stáva, že sa celú noc už zo stanice odchádza 3,4,5.. min zmeškaný. Ale asi najväčší problém je výrazne odlišný dopyt v noci pred voľným dňom oproti noci pred pracovným dňom. Takže ak je chronometráž robená na noc pred pracovným dňom, tak v noci pred voľným dňom sú nezriedka na linkách meškania aj 5-8 min. a občas aj viac (lebo vozidlo zvyčajne zastavuje na úplne všetkých zastávkach po trase). Ak je robená chronometráž na noc pred voľným dňom, potom dochádza k situáciam ako v #213347, kedy by mal po správnosti vodič na každej zastávke na znamenie, kde ide už v + oproti cp zastaviť a "vyvetrať", čo sa ale v DPB deje veľmi zriedka a u stabilných nočákových druhokolonistov asi nikdy..
Ike
A samozrejme máš pravdu ohľadom 60 min intervalu.