Ja si myslím, že by som sa mal revízorovi preukazovať "veľkým" aj "malým" techničákom, poistkou, osvedčením o technickej aj emisnej kontrole, prípadne kontrolou originality. A ideálne pre úplne potvrdenie úplného osvedčenia o evidencií by som mal ísť rovno vedľa autobusu aj autom, aby som mu aj to ukázal Správne som to pochopil? ?
Tak ako to napísať aby to bolo jednoznačné, keď do 2005 to bol technický preukaz, potom osvedčenie o evidencií ( a neskôr I, resp. II. časť) a ešte aby to bolo aj pre cudzincov, lebo aj tí tu môžu cestovať na ich vodičák a techničák (teda vraj taký bol zámer). A hlavne aby to pochopila pani Suzanna V, ktorá to dávala na web dpb.
Inak zas milion debilnych podmienok, napr. neplatnost v nocaku, alebo v 801 na mestskom useku (to akoze preco, ked tam inak plati uplne bezna tarifa?). Zostanem ja ten tyzden pekne mobilny vdaka autu, kym v tej socifirme nepochopia ze klucom je jednoduchost a slusnost.
Mna by zaujimalo co DPB rozumie pod "uplnym" osvedcenim o evidencii. Existuje aj neuplne OoE? Apropo, uz by im niekto mohol vysvetlit ze osvedcenie o evidencii nie je technicky preukaz, aj ked velka cast naroda tento archaizmus pouziva (v hovorovej reci to nevadi, ked to ale niekto zacne pchat do podmienok, to uz trochu moze).