Reply on: roman2 #213445:
Ja mám dnes skúsenosť z Palisád a bola to katastrofa. Ešte som taký chaos nevidel. Skúsim v bodoch:1. Na Palisádoch sa opravoval pás vozovky v smere na Hodžovo námestie v dĺžke od hradu po zastávku Partizánska. Bol odstránený "tzv. koberec" a na konci bolo odstavené technické vozidlo.
2. Všetky vozidlá okrem MHD boli v smere z hradu presmerované na Zámockú ulicu. V smere na Palisády bola umiestnená prenosná svetelná signalizácia a vytvorený čakací priestor pre MHD. Asistovali príslušníci PZ SR.
3. Vozidlá idúce z Hodžovho námestia išli po Palisádoch normálne. Tiež boli riadení prenosnou svetelnou signalizáciou.
4. Išiel som v L207 keď sme dobehli L203 čakajúcu v tom čakacom priestore. Hoci bol signál voľno, trolejbus stál. Ostatné vozidlá ho obiehali sprava a príslušníci tam pobehovali vo vestách. Naše vozidlo zastavilo ešte pred zákrutou na úrovni NR SR.
5. L203 sa pohla na výzvu príslušníka a naša L207 sa dostala do čakacieho priestoru. A videl som divadlo. Neviem prečo, ale vodič L203 v polovici jazdy (v tomto smere sa ide v protismere) zastavil a začal presúvať palice. Na to sa spustili autá zospodu, ktoré ho začali obiehať cez časť vozovky bez koberca pomedzi smerovacie dosky. Chvíľu som si pripadal ako v Londýne. Vodič tam celkom dlho šaškoval a my sme stáli v čakacom priestore asi 15 minút, pričom sme dostali signál "voľno" niekoľkokrát.
6. Po šaškovaní sa L203 pohla, no znova sa zospodu vyrútili autá, ktoré blikali a trúbili a tak vodič L203 prešiel do časti vozovky bez koberca a znova tam šaškoval s palicami. Po dlhej ceremónii zmizol a my sme sa konečne na výzvu príslušníka pohli.
7. Vodič to pre zmenu strihol rovno cez stavenisko (aby autíčkari mohli prejsť). Na konci sa zaradil do ľavej časti vozovky (protismeru), keď sa na úrovni technického vozidla znova prirútili autá zdola. Tak sme dokonca cúvali, z vozovky na stavenisko. To sa zopakovalo ešte raz, keď vodič nemal rozhľad a išiel na slepo. Meškanie enormné.
Vivat podpora MHD.
Error 0x007