Reply on: jancidubova #213430:
Ja som sa s tým už stretol.Myslím, že problém by mohol nastať pri prestupe na prímestský autobus / vlak - ak by vodič / sprievodca lístok nechcel uznať, nechal by som si vystaviť nový a tento riešil štandardnou reklamáciou v DPB.
Iný dôvod na reklamáciu alebo označenie ďalšieho lístka nevidím: revízori DPB problém robiť nebudú, dátum aj čas tam vytlačené sú. Občas sa stávalo aj predtým pri neprestupnom 15 min. lístku, že označovač nevytlačil číslo vozidla a tiež som o žiadnom probléme nikdy nepočul.
Prípadne môžeš pre pokoj duše vyskúšať iný označovať a označiť si lístok z druhej strany.
jancidubova
co navrhujete po takomto oznaceni listka? Stretli ste sa s tym? V DPB by to mohli preplatit. Kde sa stala chyba? https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpl1/v/t34.0-0/p206x206/12825640_1277381578942228_276192847_n.jpg?oh=bf8f9a1042ccc21eee533312c71c667e&oe=56DDCE63