Reply on: Ike #213356:
Práve tá nočná doprava býva problém, lebo jednak kvôli tomu, čo píše david1, potom po druhé kvôli tomu, že vždy všetky vozy čakajú na poseldný čo príde (hoci by nemuseli vždy) a tak sa stáva, že sa celú noc už zo stanice odchádza 3,4,5.. min zmeškaný. Ale asi najväčší problém je výrazne odlišný dopyt v noci pred voľným dňom oproti noci pred pracovným dňom. Takže ak je chronometráž robená na noc pred pracovným dňom, tak v noci pred voľným dňom sú nezriedka na linkách meškania aj 5-8 min. a občas aj viac (lebo vozidlo zvyčajne zastavuje na úplne všetkých zastávkach po trase). Ak je robená chronometráž na noc pred voľným dňom, potom dochádza k situáciam ako v #213347, kedy by mal po správnosti vodič na každej zastávke na znamenie, kde ide už v + oproti cp zastaviť a "vyvetrať", čo sa ale v DPB deje veľmi zriedka a u stabilných nočákových druhokolonistov asi nikdy..
piggee
1) To na Pajstunskej jasne, ze nevadi, ale problemove je to na Kutlikovej (hned za zastavkou Technopol), kde sa to upchava pravidelne nakolko to pravidelne v spicke zvyknu upchavat vsetci odbocujuci na Jantarovu cestu, kedze odbocovaci pruh je pomerne kratky a staci, ze tam je jeden autobus a k tomu jedna dodavka, takze v jednom smere by sa hodil odbocovaci pruh a v druhom napajaci pre auta iduce z Jantarovej cesty.
2) A ak by bol semafor, tak by ho urcite uvitali vodici iduci z Jantarovej cesty na Pajstunsku, kde je odbocenie hlavne v spice problematicke.
3) A hlavne by cely tento usek nevyzeral ako na balkane a petrzalka by sa zbavila aspon jedneho provizorneho riesenia.