Reply on: david1 #213357:
cely problem je, ze ta banda stale zabuda, ze tu ni su na to aby sa vozili po meste. Su tu na to aby vozili ludi.Furt sa spravaju, ako keby si stavali kolajisko v mierke 1:1.
A novy riaditel ? odkedy prevzal urad o nom nie je ani chyru ani slychu, karavana ide dalej.
Technopol
1. už teraz má Pajštúnska z časti 2 pruhy v oboch smeroch a jeden v smere na Kutlíkovú je využívaný ako parkovanie, v druhom smere sú často odparkované vozidlá pre zásobovanie a pod. To znamená že intenzita dopravy na danej ceste nevyžaduje 2 pruhy, inak by bolo parkovanie zakázané https://goo.gl/maps/GndAYCizUzC2. Rozšírenie Pajštúnskej je navrhované iba ako bus pruh. V danom úseku nikdy žiadne zápchy neboli a asi ani nebudú a zatiaľ tam premáva iba jedna linka v špičke každých 6 , v sedle a víkend každých 15 min. Je naozaj nutné práve tu rozširovať cestu?
2. Smerom k Technopolu nám väčšina liniek od navrhovanej zastávky odbáča vľavo t.j bus pruh by využili max 150m a museli by sa radiť do ľavého pruhu. Opačným smerom to isté z Kutlíkovej väčšina liniek odbočí na Topolčiansku takže sa tiež po max 150m musia radiť vľavo. Takže 4 prúdovku kvôli MHD tu netreba a IAD stačí jeden pruh v každom smere.
3. 4 prúdovka by si pravdepodobne vyžiadala ďalší semafór na bezpečný prechod chodcov pozdĺž Chorvátskeho ramena https://goo.gl/maps/Qwn3mTVqoKo, kde dnes vodiči bez problémov púšťajú chodcov a daný semafór by zbytočne spomaloval dopravu resp. ak by sa koordinoval so zelenou na križovatke Kutlíková x Romanova, zostalo by málo času na zelenú pre chodcov = chodili by na červenú.
To znamená že rozširovanie cesty namiesto esíčka na 4 pruh netreba ani kvôli MHD ani kvôli IAD, ani kvôli chodcom, stačilo by narovnať 2 prúdovku. Ale ako som už písal v inom príspevku tu na stránke, to esíčko je aspoň prirodzený spomalovač, hlavne v smere od Dostihovej dráhy.