Interiér je hrozný, to je pravda, ale znáš snad lepší interiér u tramvaje, která ma nahrazovat sólo T3? Já za hrozný považuji Vario a Vario+, tady alespoň vidím snahu to zlepšit.
vyzera to hrozne a zda sa, ze interier mal na starosti ten co robil SORku. Okrem zadnej casti, to robil projektant Karosy B731 ? A mozno je to ten isty ?
Zdravím, len by som sa chcel spýtať, či ešte bude niekedy fungovať prepojenie na mapy.sk cez kolónku mapy, keď si pozerám zástavky nejakej linky... ďakujem ?
K tej klíme v trolejbusoch len toľko, viac menej nefunguje už pomaly v tretine vozov alebo funguje asi tak že v predu ide a vo vlečke nie. Vodič nemôže ísť do vozovne na poruchu lebo mu nefunguje klíma, bolo povedané že to nie je dôvod na výmenu vozidla. Vodič aj keď napíše že je nefunkčná v noci ju nikto neopraví. Možno sa nájdu medzi nami aj taký čo to vážne nevedia spustiť ale tých určite nebude veľa okrem toho ak nepustím klímu k cestujúcim tak nejde na plný výkon ani vodičovi. A ešte jeden dodatok, vodič má veľmi slabú účinnosť klimatizácie, to sa nedá porovnať čo je pre cestujúcich a čo pre vodiča. Takže z môjho pohľadu veľmi rád ju pustím na plno cestujúcim aby aj mne aspoň ako tak fúkalo chladnejšie.
Dnes som bol na plnení klimatizácie Systém je vraj úplne tesný, ale aj tak som mal všetku náplň v prdeli po 11 mesiacoch, čo som to minulý rok dal plniť Vraj keď ju dlhšie nepoužívam, tak to cez kompresor pomaly unikne, preto ju treba raz za čas aj v zime zapuť. Takže pri intenzívnom dlhodobom nepoužívaní počas jesene, zimy a jari sa možno niečo podobné stane aj v autobusoch
25tr aspon vozili kopu ludi a este sa aj castejsie tocili. ?
Len tak medzi recou - opravuju sa uz 6701 a 6705 - kompletna vyprava uz nebude nikdy sice s 25tr ale este "neparne" budu jazdit.
dnes som isiel v 6835 v prazdnom voze, klima pustena. A celkom som si aj vedel predstavit, preco to vodici vypinaju. Tolko hluku z jednej klimy....
Evidentne sa to trapi, ma to nedostatocny vykon a pocuvat ten hukot cely den, to je na klapky na usi.
Dnes som dal ruku k fukajúcemu stropu tr31 6802 - 204 na horúco teplé vykurovanie fungovalo to akože super. Avšak vodič si to pomýlil v nesprávnom ročnom období. Pootvárané všetky okná ktoré ešte nejaký dootvárali sú na tom trolejaku len dôkazom o pečení bochníkov. Na Slovinskej zadný kĺb nás prevratil na druhu stranu to aby sme rovnomerne boli zpečený ako to skoro často sa stáva vyšiel celý kolesovník na obrubník v križovatke, a veď čo na tom,, nech sa tie podvozky naďalej tam ničia. Potom trhlo nás na rádiovej na rozbočke kde sa neprehodili pantografy a tým zastal 5 metrov pred konečnou so zatvorenými dvierkami s tým, že nás vlastne nevypustil a prehriatych z vrchu nás naďalej nechal vyudiť fénom s pokojnou chôdzou k paliciam do véčka. Myslím, že dnes som mal dosť na tejto klimatizovanej udiarne.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.