Reakcia na: dyspozytor #212657:
Ale EC vlaky by mali ponúknuť vyššiu kvalitu a rýchlosť. To, že tomu tak nie je, je chyba dopravcov a ŽSR/MÁV, treba na tom popracovať. EC vlaky by mali byť moderné, rýchle eu-vlaky medzi metropolami Európy. Keď také nebudeme mať, tak čo nám bude premávať rýchlejšie? Nesmieme zdegradovať ešte viac tieto vlaky na úroveň Senca, aj keď už tie vozne sú horšie, ako jeho osobáky, a slovenská intraštruktúra sa doslova pred našimi očami rozpadáva pri prechode EC vlaku... EC, ako vlaky najvyššej kategórie po trati, k nim sa prispôsobujú diaľkové rýchliky (prestup do vzdialenejších metropol Slovenska) a REX/Os (obsluha tratí pozdĺž trasy EC). v EC aj tak sú príplatky, teda nevhodné na prímestskú dopravu - a to aj v Maďarsku, preto vo Váci skoro nikdy nikto nevy/nastupuje.
dyspozytor
Mas to poratane aj platnymi jazdnymi a elektrickymi medzicasmi
Kapacita by sa dala teoreticky navysit aj jestvujucimi vlakmi. REX z Wieny zastavovat aj na TIOP Bory aj v Lamaci a na Zeleznej. EC PHA-BP-PHA zastavovat aj v MA a Zohore.
600-ve R(RR) BA-ZA-KE zastavovat aj v PK a Senkviciach (v takte so sucasnymi REX na tejto trati)
Na Seneckej streke: R od BB zastavovat aj Sladkovico, senec, Bernolakovo a EC navyse Sala, Galanta, Senec.
MAV to takto urobili na viacerych tratiach a funguje to. Zaroven ti odpadne aj cast prestupov na tieto vlaky v BHS, nakolko mozes nastupit priamo v spominanych staniciach.
Inak, uz dnes mame rano medzi 7-8h medzi PK a BHS v priemere lepsi, ako 15´ interval...