Reply on: Valec #212652:
Neviem ti sem teraz pastnut dokument s MinDopu, ale je taky a Kubacek ho aj niekde (re)prezentoval...Valec, ty si tu za od(p)bornika, myslis si, ze sucasna vlakova doprava je na maxime? Ak sa bude seriozne zvazat k vlakom, tak toto sotva bude stacit... Rano v superspicke je uz teraz "vyprodano". Viem, si mestsky clovek z BA, takze sa s tymto denno-denne osobne nestretavas. A tabulky a grafy su ina vec. Minule mi taka mlada pipinka, co robila vo vlaku prieskum BID, vysvetlovala ako to scituju. Cize plati stare zname: verim len tej statistike, ktoru som sam sfalsoval?
dyspozytor
Mas to poratane aj platnymi jazdnymi a elektrickymi medzicasmi
Kapacita by sa dala teoreticky navysit aj jestvujucimi vlakmi. REX z Wieny zastavovat aj na TIOP Bory aj v Lamaci a na Zeleznej. EC PHA-BP-PHA zastavovat aj v MA a Zohore.
600-ve R(RR) BA-ZA-KE zastavovat aj v PK a Senkviciach (v takte so sucasnymi REX na tejto trati)
Na Seneckej streke: R od BB zastavovat aj Sladkovico, senec, Bernolakovo a EC navyse Sala, Galanta, Senec.
MAV to takto urobili na viacerych tratiach a funguje to. Zaroven ti odpadne aj cast prestupov na tieto vlaky v BHS, nakolko mozes nastupit priamo v spominanych staniciach.
Inak, uz dnes mame rano medzi 7-8h medzi PK a BHS v priemere lepsi, ako 15´ interval...