Reply on: Joyki #212656:
Suhlasim.K ECckam este poznamka. Ja naozaj nevidim dovod, preco by vlaky vo verejnom zaujme nemali od NZ nikde stat... EC dnes nie je ziadny premiovy produkt a ani nadvlak. Takze mnou navrhovane zastavovanie v zst Sala, Galanta, Senec by mohlo byt. Vsetko su to okresne mesta. Preco by mali mat NZ prednostne spojenie a lepsiu dostupnost do BA, ako trebars GA, alebo SC? Zastavovanie Sturovo-NZ a potom az BA hl. je prezitok z dob minulych, ked vo vlakoch IEx neskor IC,EC bola vylucena vnutrostatna preprava bud uplne, alebo iba v spravidla dvoch voznoch...
Dnesne EC treba zapojit normalne do obsluhy regionov, voznovo uz tomu zodpovedaju (Bdpee CZ-CD)?
dyspozytor
Mas to poratane aj platnymi jazdnymi a elektrickymi medzicasmi
Kapacita by sa dala teoreticky navysit aj jestvujucimi vlakmi. REX z Wieny zastavovat aj na TIOP Bory aj v Lamaci a na Zeleznej. EC PHA-BP-PHA zastavovat aj v MA a Zohore.
600-ve R(RR) BA-ZA-KE zastavovat aj v PK a Senkviciach (v takte so sucasnymi REX na tejto trati)
Na Seneckej streke: R od BB zastavovat aj Sladkovico, senec, Bernolakovo a EC navyse Sala, Galanta, Senec.
MAV to takto urobili na viacerych tratiach a funguje to. Zaroven ti odpadne aj cast prestupov na tieto vlaky v BHS, nakolko mozes nastupit priamo v spominanych staniciach.
Inak, uz dnes mame rano medzi 7-8h medzi PK a BHS v priemere lepsi, ako 15´ interval...