Reply on: david1 #212671:
Ano, tak preto ze v Madarsku su tie vlaky do....... tak ich musime do...... aj na Slovensku. Ja by som naopak z EC uberal stanice, minimalne Sturovo (ano, viem ze sa tam striedaju posadky, ale to tak nemusi byt naveky). Rychlu regionalnu dopravu treba riesit na to urcenymi vlakmi ktore budu jazdit v case ked ich treba a nie nahodne ako prave vyslo ECcko do Prahy. A ja by som najradsej videl aby tie vlaky prechodili aj Kuty, s tym ze spojenie zo Zahoria do Prahy by sa riesilo predlzenim jednej z tych osobakovych vetiev az do Breclavi, co by riesilo aj Brodske. Ale predpokladam ze tam nebude vola CD.
.. a úprimne dalo by sa veľa vlakov takto riešiť a všetci by boli spokojný
Normalne si myslel kupu PCL bydlisko-Kuty Gr u ZSSK a PCL Kuty Gr-ciel u CD? Tam je jasne ze to je bez priplatku ked PCL ZSSK su bez priplatku a u CD su bez priplatku vsetky listky
dyspozytor
K ECckam este poznamka. Ja naozaj nevidim dovod, preco by vlaky vo verejnom zaujme nemali od NZ nikde stat... EC dnes nie je ziadny premiovy produkt a ani nadvlak. Takze mnou navrhovane zastavovanie v zst Sala, Galanta, Senec by mohlo byt. Vsetko su to okresne mesta. Preco by mali mat NZ prednostne spojenie a lepsiu dostupnost do BA, ako trebars GA, alebo SC? Zastavovanie Sturovo-NZ a potom az BA hl. je prezitok z dob minulych, ked vo vlakoch IEx neskor IC,EC bola vylucena vnutrostatna preprava bud uplne, alebo iba v spravidla dvoch voznoch...
Dnesne EC treba zapojit normalne do obsluhy regionov, voznovo uz tomu zodpovedaju (Bdpee CZ-CD)?