Reakcia na: 810zssk #212663:
Neviem, možno som to zle sformuloval. Ja som mal na mysli, pravidelné dochádzanie do ČR so SR a späť s použitím PCL bez využitia medzinárodnej prepravy. A to nemám na mysli ponuku slovenského dopravcu ktorú má v cenníku(a aj to len medzi stanicami Brno-Bratislava a Břeclav-Bratislava) Spôsob, ktorý som mal na mysli ja, hojne využívaný obyvatelmi Záhoria a Slovácka na dochádzanie do zamestnania a je podstatne lacnejší ako každodenné kupovanie si lístka alebo ponuky dopravcu, ktorú som spomenul.
Joyki
Popoludní môžeme pridať len jeden vlak navyše, vznikne 20 ´ interval, pretože v tých časoch sa jazdí husto v oboch smeroch, kým ráno len v smere do BA.
Košické a bystrické by nemali zastavovať nikde navyše už len z princípu, a EC už vonkoncom nie. Tieto vlaky nemajú riešiť prímestskú dopravu, proste treba nájsť iné riešenie.
Ale v tom súhlasím, že momentálne intervaly sú akurát tak dostačujúce s občasnými kapacitnými problémami počas špičiek, a to ešte žiaden IDS prakticky nefunguje. Samozrejme toto mi neuveria mestskí ľudia, ktorí cestujú max. rýchlikmi či EC. Akonáhle naviažeme nejaké busy v regióne na vlaky (a netreba príliš zredukovať súbežné do BA), nastanú problémy. Bez toho nech sa vykašlú na reorganizáciu busov, lebo zatiaľ to žel. doprava neutiahne. A ak nechce štát pridať žiadne ďalšie, tak smola, kruh sa zatvára a IDS naďalej v nedohľadne.
I keď je tam šanca bezplatných autobusov k vlakom, a tým pádom tlak zo strany štátu k reorg. autobusov.