Reakcia na: J #21241:
Ako vidím, otváraš starú tému, tak Ti opäť prispejem 
Minulý týždeň som navštívil 800-tisícový Kraków a ani tam CP farebné nemajú.
U mňa farebný rozpis spojov okamžite vyvolá dojem, že dopravcom je nejaká malá firmička s 5 zamestnancami, ktorá sa vyšantila v nejakom programe a zúfalo sa snaží predať svoje služby. ČB na mňa viaz dýcha serióznosťou, skúsenosťou, odbornosťou... Asi tak...
Čo sa týka mapky - možno by to nemusela byť jedna hrubšia čiara v spleti celej siete liniek. Inšpirovať by ste sa mohli Žilinou. Na výreze z mapky by bolo len okolie trasy danej linky s vyznačenými prestupmi na iné linky.
Re #21245 J: Vôbec to nie je zlá myšlienka. Takýto systém bol v minulosti odskúšaný v Košiciach. Električková linka V premávala v dňoch školského vyučovania od internátov TU do areálu školy a jej CP zodpovedal začiatkom a koncom prednášok na TUKE. Električková linka W zasa premávala len v nedeľu a premávala od stanice k internátom TU - jej CP zasa prísne nadväzoval na príchody rýchlikov do Košíc.
Úspornými opatreniami v polovici 90. rokov žiaľ linka V zanikla. Linka W jazdí dodnes.
Martin Fundárek
Treba mať na pamäti, že cestujúci, ktorí vyvalia prachy za letenku, sa väčšinou dovezú na letisko
a) vlastným autom,
b) taxíkom.
Pre tých zvyšných bohato stačí priama linka, hoci so zachádzkou k Avionu.
Mimochodom, letecké spoločnosti, resp. správa letiska, by si mohli zradiť autobusové spoje k lietadlám a od lietadiel sami. Tak to fungovalo kedysi za čias monopolu ČSA (linka Reduta-nám. ĽM, dnes Dulovo-Letisko) a tak to funguje napríklad vo Schwechate.