Reply on: tr3mp #21274:
Myslim, ze kartograficka mapa na pozadi by bola vhodna len pri detailnej verzii alebo pre vyhotovenie zastavkovych letakov na sposob tych v Londyne, pricom hustota linkoveho vedenia v BA by IMHO umoznovala bez problemov zakreslenie schemy priamo do mapy.Jedina rozumna cesta, ktora ma napada, by bola vypracovat formalny projekt so vsetkymi nalezitostami zamerany na zlepsenie informovanosti cestujucich v bratislavskej MHD a o jeho vhodnosti a potrebnosti skusit presvedcit ludi, ktori maju aky-taky vplyv. Ci uz niekoho na magistrate, na VUC alebo z tretieho sektora (Komunitna nadacia Bratislavy?). Ak by toto preslo, ti by sa potom mohli pokusit dohodnut povedzme s VKU na poskytnuti kartografickych podkladov za rozumnych podmienok. Financovanie by sa mozno dalo vybavit z nejakych grantov...
Ja viem, predstavujem si to prilis jednoducho.

Martin Fundárek
Treba mať na pamäti, že cestujúci, ktorí vyvalia prachy za letenku, sa väčšinou dovezú na letisko
a) vlastným autom,
b) taxíkom.
Pre tých zvyšných bohato stačí priama linka, hoci so zachádzkou k Avionu.
Mimochodom, letecké spoločnosti, resp. správa letiska, by si mohli zradiť autobusové spoje k lietadlám a od lietadiel sami. Tak to fungovalo kedysi za čias monopolu ČSA (linka Reduta-nám. ĽM, dnes Dulovo-Letisko) a tak to funguje napríklad vo Schwechate.