Reply on: Spectre #21251:
Programove vybavenie nie je dostatocna vyhovorka, ved existuju dobre Open Source (= zadarmo) graficke editory, pripadne kvalitne programy domacej proveniencie za par supov (Zoner Callisto 4 za 3 tisic). Bonusom k dobru je tam aj lokalizacia, cize sa ani nikto nemoze vyhovarat na chybajuce jazykove a/alebo odborne znalosti.Re #21268 Martin Fundárek: S tymto mozem len suhlasit, rovnako si myslim, ze ciernou vytlacene cestovne poriadky na bielom podklade budia o poznanie solidny dojem ako nejake kriklave zdrapy papiera...
A co sa tyka informovanosti cestujucich na zastavkach, este raz si dovolim dat do pozornosti:
http://www.tfl.gov.uk/trams/maps/placesofinterest/index_poi.shtml
konkretne napriklad:
http://www.tfl.gov.uk/trams/maps/pdf/Croydon%20Central%20Poster.pdf
Mozno si poviete, ze "utopia", ale skuste sa nad tym zamysliet -- preco by to aspon v centre a vo vitrinach bolo take nerealne?
Martin Fundárek
Treba mať na pamäti, že cestujúci, ktorí vyvalia prachy za letenku, sa väčšinou dovezú na letisko
a) vlastným autom,
b) taxíkom.
Pre tých zvyšných bohato stačí priama linka, hoci so zachádzkou k Avionu.
Mimochodom, letecké spoločnosti, resp. správa letiska, by si mohli zradiť autobusové spoje k lietadlám a od lietadiel sami. Tak to fungovalo kedysi za čias monopolu ČSA (linka Reduta-nám. ĽM, dnes Dulovo-Letisko) a tak to funguje napríklad vo Schwechate.