Zakladny problem je ze linky 31, 39 a 84 pouzivaju studenti a ti platia polovicne, v horsom pripade ziadne cestovne. A aj preto sa ich musi z principu natlacit do voza 2x viac ako do inej linky
A o tom som teraz cital clanok v novinach. Ujo K.K. tam dobre napisal, vsak on za to nemoze, ze si niekto neprecita. Ale niekedy su tie oznamy vylepovane tesne pre vylukov, stalo sa ze aj pol dna... Ale ked je vsetko tak "naplanovane" a mimoriadne udalosti na dennom poriadku...
Vzdy ked sa nadava, tak sa nadava na neho, ale to je uz nejaky miestny zvyk...
Vladimír
Minulý týždeň som navštívil 800-tisícový Kraków a ani tam CP farebné nemajú.
U mňa farebný rozpis spojov okamžite vyvolá dojem, že dopravcom je nejaká malá firmička s 5 zamestnancami, ktorá sa vyšantila v nejakom programe a zúfalo sa snaží predať svoje služby. ČB na mňa viaz dýcha serióznosťou, skúsenosťou, odbornosťou... Asi tak...
Čo sa týka mapky - možno by to nemusela byť jedna hrubšia čiara v spleti celej siete liniek. Inšpirovať by ste sa mohli Žilinou. Na výreze z mapky by bolo len okolie trasy danej linky s vyznačenými prestupmi na iné linky.
Re #21245 J: Vôbec to nie je zlá myšlienka. Takýto systém bol v minulosti odskúšaný v Košiciach. Električková linka V premávala v dňoch školského vyučovania od internátov TU do areálu školy a jej CP zodpovedal začiatkom a koncom prednášok na TUKE. Električková linka W zasa premávala len v nedeľu a premávala od stanice k internátom TU - jej CP zasa prísne nadväzoval na príchody rýchlikov do Košíc.
Úspornými opatreniami v polovici 90. rokov žiaľ linka V zanikla. Linka W jazdí dodnes.