Reply on: tr3mp #21274:
Myslim, ze kartograficka mapa na pozadi by bola vhodna len pri detailnej verzii alebo pre vyhotovenie zastavkovych letakov na sposob tych v Londyne, pricom hustota linkoveho vedenia v BA by IMHO umoznovala bez problemov zakreslenie schemy priamo do mapy.Jedina rozumna cesta, ktora ma napada, by bola vypracovat formalny projekt so vsetkymi nalezitostami zamerany na zlepsenie informovanosti cestujucich v bratislavskej MHD a o jeho vhodnosti a potrebnosti skusit presvedcit ludi, ktori maju aky-taky vplyv. Ci uz niekoho na magistrate, na VUC alebo z tretieho sektora (Komunitna nadacia Bratislavy?). Ak by toto preslo, ti by sa potom mohli pokusit dohodnut povedzme s VKU na poskytnuti kartografickych podkladov za rozumnych podmienok. Financovanie by sa mozno dalo vybavit z nejakych grantov...
Ja viem, predstavujem si to prilis jednoducho.

Vladimír
Minulý týždeň som navštívil 800-tisícový Kraków a ani tam CP farebné nemajú.
U mňa farebný rozpis spojov okamžite vyvolá dojem, že dopravcom je nejaká malá firmička s 5 zamestnancami, ktorá sa vyšantila v nejakom programe a zúfalo sa snaží predať svoje služby. ČB na mňa viaz dýcha serióznosťou, skúsenosťou, odbornosťou... Asi tak...
Čo sa týka mapky - možno by to nemusela byť jedna hrubšia čiara v spleti celej siete liniek. Inšpirovať by ste sa mohli Žilinou. Na výreze z mapky by bolo len okolie trasy danej linky s vyznačenými prestupmi na iné linky.
Re #21245 J: Vôbec to nie je zlá myšlienka. Takýto systém bol v minulosti odskúšaný v Košiciach. Električková linka V premávala v dňoch školského vyučovania od internátov TU do areálu školy a jej CP zodpovedal začiatkom a koncom prednášok na TUKE. Električková linka W zasa premávala len v nedeľu a premávala od stanice k internátom TU - jej CP zasa prísne nadväzoval na príchody rýchlikov do Košíc.
Úspornými opatreniami v polovici 90. rokov žiaľ linka V zanikla. Linka W jazdí dodnes.