Reply on: Jano #21256:
Mozem potvrdit, ze ked som chodil na civilku, tak vela prepravneho substratu (studentov) chodilo z EU na aj na zastavku Bulikova, tam priamo na 83, ale dost aj na 88, medzi nimi aj ja. Ale najcastejsie som isiel na 198, popripade 68. A to este aj predtym, ako jej zmenili trasu... Hehe, pamatam si, ze asi dva mesiace po tom, ako zmenili trasu 68 sa jedna babka cudovala, preco to odbocilo k zastavke Mraziarenska... Ja som jej povedal, ze na okne visel dost dlho taky oznam, ze sa meni trasa. A cuduj sa svete, ten oznam tam este bol, po dvoch mesiacoch. Tak som jej povedal, nech si ho precita, ak chce. Ale aj somj u informoval kade to teraz jazdi... Aspon vidno, ako ludia citaju oznamy...
A o tom som teraz cital clanok v novinach. Ujo K.K. tam dobre napisal, vsak on za to nemoze, ze si niekto neprecita. Ale niekedy su tie oznamy vylepovane tesne pre vylukov, stalo sa ze aj pol dna... Ale ked je vsetko tak "naplanovane" a mimoriadne udalosti na dennom poriadku...

J
7:30 - 9:00
9:15 - 10:45
11:00 - 12:30
13:30 - 15:00
15:15 - 16:45
17:00 - 18:30
18:45 - 20:15 (neviem čo aj táto posledná prednáška je)
Nedalo by sa to uspôsobiť tak, že v sedle by boli poradia tak aby v daný čas išli dva vozy naraz. Napríklad z Hroboňky by išli dva o 8:41 (čiže na E.U. by boli 9:05 a z Ovsišťa by išli dva 9:15. Potom by jeden voz čakal na Hroboňovej a o 10:26 by znovu išli dva, na E.U. by boli 10:50 a z Ovsišťa by išli o 11:00. V čase medzi začiatkom a koncom prednášok by bol trebárs aj 25 - 30min. interval. Zvýšila by sa tým kultúra cestovania študentov. Špička by bola robená tak ako teraz.