Reakcia na: J #21241:
Ako vidím, otváraš starú tému, tak Ti opäť prispejem 
Minulý týždeň som navštívil 800-tisícový Kraków a ani tam CP farebné nemajú.
U mňa farebný rozpis spojov okamžite vyvolá dojem, že dopravcom je nejaká malá firmička s 5 zamestnancami, ktorá sa vyšantila v nejakom programe a zúfalo sa snaží predať svoje služby. ČB na mňa viaz dýcha serióznosťou, skúsenosťou, odbornosťou... Asi tak...
Čo sa týka mapky - možno by to nemusela byť jedna hrubšia čiara v spleti celej siete liniek. Inšpirovať by ste sa mohli Žilinou. Na výreze z mapky by bolo len okolie trasy danej linky s vyznačenými prestupmi na iné linky.
Re #21245 J: Vôbec to nie je zlá myšlienka. Takýto systém bol v minulosti odskúšaný v Košiciach. Električková linka V premávala v dňoch školského vyučovania od internátov TU do areálu školy a jej CP zodpovedal začiatkom a koncom prednášok na TUKE. Električková linka W zasa premávala len v nedeľu a premávala od stanice k internátom TU - jej CP zasa prísne nadväzoval na príchody rýchlikov do Košíc.
Úspornými opatreniami v polovici 90. rokov žiaľ linka V zanikla. Linka W jazdí dodnes.
J
Spectre: Čo sa 39 týka. No tu to nie je také jednuduché ako u 84, ktorá obsluhuje len EU. Záchrana študentov v L39 je v tom, že sa postaví trolejbusová trať na Trnavskej a Vrakunskej ceste, L39 sa zruší, ostane L31 a vznikne L31A s trasou Slávičie - Zochova a späť, respektíve Slávičie - Zochova - Kollárko a späť. Potom by sa dalo, pri nezmenených nárokoch na vzkm pri obsluhe Mlynov spraviť aj ten 5min interval.
Andy: Presne to som mal namysli. Proste spraviť niečo hodné DP tretieho tisícročia, aspoň tie CP nech nejako vyzerajú. Len ma nevysmejte.