Reakcia na: 810zssk #212625:
Prečo by to bolo nonsense, keď momentálny polhodinový takt je taký, že sa akurát stíha, čo sa týka kapacity vlakov. A to ešte ani jednu jedinú dušu snáď nevozia busy k vlakom v Ivanke, Bernolákove, Bieli či v Senci. Kebyže začnú chodiť v Senci tie busy na vlaky len po linke 640 a 659, tak tie vlaky budú mať problémy (pred pár rokmi dva rýchliky s 8 vozňami boli full plné po dvere, lebo práve od Grobu a Jelky prichádzali autobusy, čiže ochota prestupovať je, ale kým existujú súbežné busy...). Len po Galantu tie vlaky obsluhujú 60 tisíc obyvateľov, a ty si pred pár hodinami písal, že regionálne vlaky neslúžia len obyvateľom tých obcí, kt. majú stanice, ale aj okoliu. Čiže to číslo porastie až na 80-90 tisíc. To je viac, ako záhorácky smer a niečo podobné trnavskému. A, že 15´ int. je nonsense... samozrejme dochádzka je najsilnejšia v smere do Bratislavy = každodenné zápchy v Senci, V Bernolákove, v Ivanke, na starej Seneckej, na diaľnici, na Vajnorskej, na Rožňavskej.Všetko presmerovať nikto nechce z nás, lebo nesmieme rozbiť prestupy na R/EC. To, že Nesrovnal o tom sníva, neznamená nič, to ani cestujúci, ani železnice nebudú rešpektovať, nestresujem kvôli tomu.
A ak nechcú zahusťovať interval, tak nechápem celú hystériu okolo Filiálky, ani okolo IDS. V tom prípade doporučujem celý IDS zrušiť, lebo tú tarifu +udia využívajú len z nanútenia.
Peon
Dá sa kúpiť aj online kartou VISA? Prekvapilo ma, že sa nemôže [nedá?] vytlačiť na papier, a teda iba zo smartfónu sa tým treba revízorovi preukazovať. V eshope na webe Wiener Linien som našiel rovnakú ponuku lístkov a za také ceny ako v automatoch a v novinových stánkoch = Day Ticket tam nevidím.
A vyskúšali ste už cestovať prímestským autobusom v rámci Viedne, ktorý pokračuje mimo mesta (napr. do Klosterneuburgu alebo Schwechatu) na cestovný lístok platný v meste = zóne 100? Nastupuje sa v takom prípade iba prednými dverami, vodičovi sa vizuálne ukáže cestovný lístok a treba aj povedať po ktorú zastávku v rámci Viedne cestujete?
V opačnom smere (v rámci Viedne smer konečná zastávka vo Viedni) vodiči otvárajú aj druhé dvere a netreba vodičovi ukazovať lístok? A v IDS JMK je to v tomto teraz ako?
Nerozumiem prečo "single ticket" je v aplikácii v ponuke až za 2,80 € a je v ňom aj uvedená časová platnosť 90 minút keď bežne v automatoch je naďalej taký lístok za 2,20 € bez uvedenej časovej platnosti? Viem, že na neho sa nesmie ísť cestu späť, ale tak koľko maximálne môže trvať cesta z jedného konca Viedne na druhý - viac ako 90 minút?
Pre porovnanie, bežný 24-hodinový lístok stojí 7,60 €. Zaujalo ma ešte porovnanie cien pri Slovak Lines a ZSSK, ktorí umožňujú si k cestovnému lístku dokúpiť aj lístok na MHD platný v daný deň.
- Slovak Lines: v prepočte ten lístok na MHD stojí 5,50 €
- ZSSK: v prepočte ten lístok stojí iba 14,80 €.
Keďže vlakom je aj na spiatočný lístok teraz cestovanie do Viedne drahšie než autobusom, tak moc sa to neoplatí.
Zaujímavé, že Blaguss ani RegioJet nezaviedli možnosť dokúpiť si zvýhodnený celodenný lístok na MHD.