Reakcia na: david1 #212584:
Je, ale stále platí, že čím hustejší interval, tým je verejná osoba pre cestujúceho pohodlnejšia. Najpohodlnejšia verzia je, že cestujúci si nemusí pozerať CP a na zastávku príde s tým, že nastúpi na najbližší spoj. Ty urobíš z jednej linky dve, čím systém skomplikuješ a navyše spôsobíš, že cestujúci sa musí viazať na konkrétny odchod. Nezabúdajme, že prímestské vlaky nie sú určené iba pre sídla, ktoré majú železničnú zastávku/stanicu, ale aj pre obce obsluhované autobusmi, ktoré cestujúcich k železnici zvážajú. Stačí, že sa autobus niekde zdrží a cestujúcemu sa rozsypú prestupy ako domček z karát. Nabudúce pojde IAD a sme tam, kde sme nechceli byť.

papierové (plánované) a reálne odchody nie sú to isté. A taktiež mi nedá nespomenúť fakt, že ten prestup tam nie je plánovaný, takže fakt nemáš byť prečo napálený
toso0077
Dnes 30.1.2016, Zastávka Slovnafská, prestup medzi linkami 70 a 65.
Podla CP som mal naplánovanú cestu Malá Scena 21:42 - 21:59 Slovnaftská L70 a 22:01 Slovnaftská - Čiližská 22:06 L65
Ako to, že odchádzal minútu vopred je ešte akceptovateľné, ale to, že v Spätnom zrkadle videl prichádzať L70 a vodič zatvorí dvere a odíde? Aj napriek tomu, že L65 má realne odjazd po L70! Na križovtke (pri Kauflande) obaja vodiči stály na červenú! Takže sa museli vidieť! Keby to bolo, cez pracovný deň, dalo by sa to zniesť, ale vzhľadom na polohu zastávky, zimu vonku a najmä fakt, že najbližší spoj ide o cca 20min, nie je priateľné!!! Ked mi Cestovný poriadok ukazuje, že mám stihnúť prestup, tak to má aj tak byť!
Chcem aby vodič Linky 65 uvedomil, že jeho plat je na základe cestujúcich ktorých vozí, nie na základe, že sa vozí po meste.