Reakcia na: david1 #212573:
Tvoje zmýšľanie má logiku na úrovni počítačovej hry. Kapacita spojov ti ide do červených čísel tak jednoducho rozdelíš dopyt a máš problém vyriešený. Zdanlivo.Lenže skús sa na to pozrieť koncepčne z pohľadu cestujúceho. Ak chceme fungujúci integrovaný systém a konkurencieschopnú ŽOD voči IAD, potom musíme cestujúcemu ponúknuť pohodlnú pravidelnosť. A netreba zabúdať na fakt, že nie každý ide do BA, ale môže ísť povedzme na iný Os, R, RJ, RR, EC, REX.
Ja ako cestujúci sa vykašlem na celú VOD, keď pôjdem na vlak a ešte v čase odchodu z domu nebudem vedieť, kde v meste vlastne končím a akú kombináciu spojov zvolím. O cestovnom čase a vypočítaní odhadovaného času príchodu do zamestnania nehovoriac.
Jadran
Ale aby som sa aj k veci vyjadril, ak necháš na prestup "až" 2 minúty medzi linkami s dlhými intervalmi, si si toho vedomý že to nemusí vyjsť, a napriek tomu do toho ideš - no tak ti treba. Stokrát sa tu už riešilo, že prestup neznamená skákať z voza do voza na zastávke a dúfať, že ťa vodič neprivrie do dverí (lebo to by ho zrejme čakal ďalší "pozdrav"). Ovšem, ak by trebars L70 niekde nabrala meškanie a na Slovnaftskej už uvidíš akurát tak zadné svetlá tej odchádzajúcej 65-ky, tak čo spravíš?