Reakcia na: david1 #212584:
Je, ale stále platí, že čím hustejší interval, tým je verejná osoba pre cestujúceho pohodlnejšia. Najpohodlnejšia verzia je, že cestujúci si nemusí pozerať CP a na zastávku príde s tým, že nastúpi na najbližší spoj. Ty urobíš z jednej linky dve, čím systém skomplikuješ a navyše spôsobíš, že cestujúci sa musí viazať na konkrétny odchod. Nezabúdajme, že prímestské vlaky nie sú určené iba pre sídla, ktoré majú železničnú zastávku/stanicu, ale aj pre obce obsluhované autobusmi, ktoré cestujúcich k železnici zvážajú. Stačí, že sa autobus niekde zdrží a cestujúcemu sa rozsypú prestupy ako domček z karát. Nabudúce pojde IAD a sme tam, kde sme nechceli byť.

papierové (plánované) a reálne odchody nie sú to isté. A taktiež mi nedá nespomenúť fakt, že ten prestup tam nie je plánovaný, takže fakt nemáš byť prečo napálený
david1
Práveže by sa to rovnomernejšie rozložilo. Východ mesta aj širšie centrum by to malo bližšie a rýchlejšie na Trnavské mýto ako ísť už teraz denne upchatou Šancovou ul.