Reakcia na: Vladimír #212261:
Tak ono je to aj tym, ze kym v GB je ten podiel okolo 10% pre bezkontaktne karty, u nas sa pohybuje okolo tusim 60% (ci tak nejak - prosto jedno z najvyssich cisel v EU), takze tu by to dalo viac rozumu zaviest v pilotnej prevadzke ako vo Velkej Britanii 
ceres
Ale už teraz, pokiaľ nastúpi naraz väčšie množstvo cestujúcich, čo si potrebujú označiť jednorazový CL, alebo nebodaj niektorí z nich majú batožinu a chcú si ju najprv odložiť, aby s kufrom pri dverách nezavadzali, a až potom si ísť označiť lístok, alebo je to skupina turistov, ktorej označovanie trvá dlhšie, a zároveň sa kvôli revízii CL zablokujú označovače, vznikajú konfliktné situácie. Za tých 15 sekúnd (alebo 150 metrov či koľko) sa to jednoducho niekedy nedá stihnúť. Keď si predstavím, že k tomu pribudne možnosť interaktívne niečo s označovačom dlhšiu dobu riešiť -- obzvlášť, ak to rozhranie nikdy počas návrhu neuvidí žiaden UX špecialista a výsledok bude podobný ako samoobslužné automaty... Buď príde ku zmene prístupu revízorov (a DPB) k cestujúcim z prezumpcie zlých úmyslov na dobré (tak, ako je to v civilizovanom svete) alebo to nebude fungovať.