dnes som isiel v 6835 v prazdnom voze, klima pustena. A celkom som si aj vedel predstavit, preco to vodici vypinaju. Tolko hluku z jednej klimy....
Evidentne sa to trapi, ma to nedostatocny vykon a pocuvat ten hukot cely den, to je na klapky na usi.
Dnes som dal ruku k fukajúcemu stropu tr31 6802 - 204 na horúco teplé vykurovanie fungovalo to akože super. Avšak vodič si to pomýlil v nesprávnom ročnom období. Pootvárané všetky okná ktoré ešte nejaký dootvárali sú na tom trolejaku len dôkazom o pečení bochníkov. Na Slovinskej zadný kĺb nás prevratil na druhu stranu to aby sme rovnomerne boli zpečený ako to skoro často sa stáva vyšiel celý kolesovník na obrubník v križovatke, a veď čo na tom,, nech sa tie podvozky naďalej tam ničia. Potom trhlo nás na rádiovej na rozbočke kde sa neprehodili pantografy a tým zastal 5 metrov pred konečnou so zatvorenými dvierkami s tým, že nás vlastne nevypustil a prehriatych z vrchu nás naďalej nechal vyudiť fénom s pokojnou chôdzou k paliciam do véčka. Myslím, že dnes som mal dosť na tejto klimatizovanej udiarne.
To fúka aj vtedy, keď pustíš len ventilátor. Na druhej strane, koľko vodičov malo školenie, ako správne pustiť klímu? Tipujem, že ani jeden. Presne tak, ako niektorí keď prvý deň dostali nový Urbanway, tak si nevedeli otvoriť dvere do kabíny.
Dnes po ceste z Dúbravky som videl 3 NB Sorky s klímou na streche a všetky mali otvorené okná, a 1 NB sorku bez klímy a tá mala asi polovicu okien zatvorených, včera som išiel neklimatizovaným NBčkom a nastúpi pán a začne zatvárať okná,... ?
Keby sa to udialo v autobuse tak toho vodica este ako tak pochopim, ze mozno chce usetrit naftu, ale aky moze byt dovod na nezapnutie klimy v trolejbuse tak to fakt neviem. A, ze sa ma zapnut az pri 30stupnoch??? Ta slaba pseudoklima za pat korun v trolosoroch ma problem vychladit tbus uz pri 25stupnoch ked je uz 30 len vrčí ako dieselagregat a ma ucinnost asi ako stropny ventilator...
Otázka pre adminov: neuvažujete nad zriadením novej otvorenej témy diskusného fóra s názvom "Klimatizácia vo vozidlách?" Myslím, že jej využitie by bolo v týchto dňoch značné (rozhodne násobne väčšie, ako napr. tá téma o Petržalskej pomalodráhe) a ostatné diskusie oslobodzujúce ?
Vcera som cestoval v 201ke na Hlavnu stanicu z Dudvazskej (odchod 13:30). Nepamatam si cislo vozu (684*) a riadenie vozna.
Nastupil som a hned bolo citit, ze nie je zapnuta klima no okna boli zatvorene. O dve zastavky dalej a stale nic, par ludi poprosilo vodica (ked bol trolejbus na zastavke), ci vie spustit klimu.
Jeho odpoved bola nasledovna: "nie, lebo vonku nie je 30*C a nebude tu robit nieco co nema napisane v predpisoch" (a potom trepol "lebo to by si mohol potom kazdy clovek robit co chce"). Kedze som sedel za nim a nedalo mi, tak som sa spytal ci sa klima nema pustit pri 20*C resp. 25*C. Opat drza odpoved.
Tak som zavolal na infolinku a informoval som sa. Mila pani ma informovala, ze klima sa spusta pri 24*C. Hned ako som nahlasil problem a stazoval si, klima sa bez problemov spustila. O par minut ho kontaktoval dispecing. Ked som vystupoval na Hlavnej stanicii, dovolil som informovat sofera, ze klima sa spusta pri 24*C.
Ked sofer sprijemni jazdu, alebo spravu dobre gesto tak tiez zavolam na infolinku a pochvalim. Ale toto som fakt necakal. Nechapem jeho pristup, ale dufam, ze sa ponauci.
Sem tam sa stane že sa minie náplň a vtedy fakt fúka teplý vzduch...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer
30T0 prototyp
30T1 1. výrobná séria
30T (nevie sa, či je to 30T0 alebo 30T1)