Zdravím, len by som sa chcel spýtať, či ešte bude niekedy fungovať prepojenie na mapy.sk cez kolónku mapy, keď si pozerám zástavky nejakej linky... ďakujem ?
K tej klíme v trolejbusoch len toľko, viac menej nefunguje už pomaly v tretine vozov alebo funguje asi tak že v predu ide a vo vlečke nie. Vodič nemôže ísť do vozovne na poruchu lebo mu nefunguje klíma, bolo povedané že to nie je dôvod na výmenu vozidla. Vodič aj keď napíše že je nefunkčná v noci ju nikto neopraví. Možno sa nájdu medzi nami aj taký čo to vážne nevedia spustiť ale tých určite nebude veľa okrem toho ak nepustím klímu k cestujúcim tak nejde na plný výkon ani vodičovi. A ešte jeden dodatok, vodič má veľmi slabú účinnosť klimatizácie, to sa nedá porovnať čo je pre cestujúcich a čo pre vodiča. Takže z môjho pohľadu veľmi rád ju pustím na plno cestujúcim aby aj mne aspoň ako tak fúkalo chladnejšie.
Dnes som bol na plnení klimatizácie Systém je vraj úplne tesný, ale aj tak som mal všetku náplň v prdeli po 11 mesiacoch, čo som to minulý rok dal plniť Vraj keď ju dlhšie nepoužívam, tak to cez kompresor pomaly unikne, preto ju treba raz za čas aj v zime zapuť. Takže pri intenzívnom dlhodobom nepoužívaní počas jesene, zimy a jari sa možno niečo podobné stane aj v autobusoch
25tr aspon vozili kopu ludi a este sa aj castejsie tocili. ?
Len tak medzi recou - opravuju sa uz 6701 a 6705 - kompletna vyprava uz nebude nikdy sice s 25tr ale este "neparne" budu jazdit.
dnes som isiel v 6835 v prazdnom voze, klima pustena. A celkom som si aj vedel predstavit, preco to vodici vypinaju. Tolko hluku z jednej klimy....
Evidentne sa to trapi, ma to nedostatocny vykon a pocuvat ten hukot cely den, to je na klapky na usi.
Dnes som dal ruku k fukajúcemu stropu tr31 6802 - 204 na horúco teplé vykurovanie fungovalo to akože super. Avšak vodič si to pomýlil v nesprávnom ročnom období. Pootvárané všetky okná ktoré ešte nejaký dootvárali sú na tom trolejaku len dôkazom o pečení bochníkov. Na Slovinskej zadný kĺb nás prevratil na druhu stranu to aby sme rovnomerne boli zpečený ako to skoro často sa stáva vyšiel celý kolesovník na obrubník v križovatke, a veď čo na tom,, nech sa tie podvozky naďalej tam ničia. Potom trhlo nás na rádiovej na rozbočke kde sa neprehodili pantografy a tým zastal 5 metrov pred konečnou so zatvorenými dvierkami s tým, že nás vlastne nevypustil a prehriatych z vrchu nás naďalej nechal vyudiť fénom s pokojnou chôdzou k paliciam do véčka. Myslím, že dnes som mal dosť na tejto klimatizovanej udiarne.
To fúka aj vtedy, keď pustíš len ventilátor. Na druhej strane, koľko vodičov malo školenie, ako správne pustiť klímu? Tipujem, že ani jeden. Presne tak, ako niektorí keď prvý deň dostali nový Urbanway, tak si nevedeli otvoriť dvere do kabíny.
Dnes po ceste z Dúbravky som videl 3 NB Sorky s klímou na streche a všetky mali otvorené okná, a 1 NB sorku bez klímy a tá mala asi polovicu okien zatvorených, včera som išiel neklimatizovaným NBčkom a nastúpi pán a začne zatvárať okná,... ?
Keby sa to udialo v autobuse tak toho vodica este ako tak pochopim, ze mozno chce usetrit naftu, ale aky moze byt dovod na nezapnutie klimy v trolejbuse tak to fakt neviem. A, ze sa ma zapnut az pri 30stupnoch??? Ta slaba pseudoklima za pat korun v trolosoroch ma problem vychladit tbus uz pri 25stupnoch ked je uz 30 len vrčí ako dieselagregat a ma ucinnost asi ako stropny ventilator...
Otázka pre adminov: neuvažujete nad zriadením novej otvorenej témy diskusného fóra s názvom "Klimatizácia vo vozidlách?" Myslím, že jej využitie by bolo v týchto dňoch značné (rozhodne násobne väčšie, ako napr. tá téma o Petržalskej pomalodráhe) a ostatné diskusie oslobodzujúce ?
Tipnem si:
30T0 prototyp
30T1 1. výrobná séria
30T (nevie sa, či je to 30T0 alebo 30T1)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto
Len tak medzi recou - opravuju sa uz 6701 a 6705 - kompletna vyprava uz nebude nikdy sice s 25tr ale este "neparne" budu jazdit.