Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #207808:
cele je to o ohladuplnosti vodicov DPB. Kazdy kto dane miesto pozna vie, ze vodici busov sa naschval stavaju na tejto krizovatke vedla seba, lebo ked sa postavia za seba a pride dalsi bus (jazdi tam 99, 98, 59,93) blokuju odbocovaci pruh k Tescu a na Panonsku.
Nie ze by ho zablokovali uplne ale vznikaju tam neprijemne situacie.

Bohuzial to co spravil vodic MBCC neskor bola hlupost.
Pri pohlade na fotku v #207805 som si uvedomil, ze sa predsa uz davnejsie zacal zavadzat novy format cestovnych poriadkov, s vodorovnym okienkom zastavok... Chapem, ze primarne bol vytvoreny pre linky s vela spojmi za hodinu, ale preco sa nadalej tlaci aj v starom?
Rok a pol som tam cestoval a ma vždy vedelo dostať, keď už na prvej zastávke vedel mať autobus meškanie aj 5 minút. Najmä poobede smer ŽM ->JD.
Na druhej strane, mnohokrát sa ráno stalo, že šofér proste počkal jeden cyklus na zastávke, kým vyklopí náklad 4, či 65 a ľudia prestúpia. Tie meškania, teda, aj preto.
Na jednej strane som aj rád, že ma nie raz ráno tá 57 počkala, na druhej strane, tie poobedné meškania na ceste z práce ma vedeli naštvať. 🙂
Reakcia na: irfan #207811:
Nie to bolo určite tak, že si jednoducho povedal že nepôjde a tak nešiel, proste lebo sa mu nechcelo. V krčme majú zakáné sedieť, pár krát ich tam načapali tak to robia tak, že sa v hangároch zašijú medzi odstavené vozy a tam stoja a driemú.
Reakcia na: irfan #207811:
Kontaktoval si dispečing? Na tomto fóre ťažko zjednáš nápravu.
parada..tak som s dvomi plnymi nakupnymi taskami dorazil na zastavku autobusu c.57 na Jurajov dvor, kde o cca 12 minut, t.j. o 10:21 h.mal ist spominany autobus - nesiel,jednoducho vynechal a dalsi spoj isiel o 10:53 h...takze som cakal peknych cca 40 minut,aby som sa hrdo pri zaplatenej elektricenke dostal domov - naj je,ze linka 57 ma konecnu a zaciatocnu zastavku hned na Jurajovom dvore pri hangaroch MHD..a toto sa nestalo po prvy krat - neviem,ci vodic sedel na kofole v krcme Depo,ktora je rovno na konecnej,ale dnes som bol Dopravnym podnikom naozaj "dojaty"..? a podotykam,ze toto sa nestalo po prvy krat
Reakcia na: Valec #207806:
Tak asi len reklama na softvér na CP...
Slovak Lines spustil online sledovanie autobusov, resp. online zastávkovú tabuľu so sledovaním meškaní či jednotlivého vozidla, alebo všetkých vozidiel z danej zastávky. Všetko nájdete na stránke www.mojbus.sk ? ? ?
Reakcia na: roman2 #207759:
Ešte raz sa vrátim k tejto téme - ako to, že vodič SOR-ky nemusel obchádzať rozbitú krajnicu v pravom pruhu a pritom išiel rýchlejšie ako vodič Mercedesu? Taktiež vodič osobného auta, obviňovaný miestnou šotoklikou z ohrozovania neviniatok prekračovaním rýchlosti, evidentne nešiel rýchlejšie, ako vidič SOR-ky. Myslím, že celé to video je o tuposti a arogancii, ale nielen vodiča osobného auta.
Reakcia na: petoo #207805:
Ešte som nevidel žiadne oznam DPB, kde by bol QR kód štvrcového formátu. V tých PDFkách s CP električiek na 1.6. dokonca kód nasmeroval na stránku http://www.fssoftware.cz/
Viem že už dávnejšie sa niekde riešilo že dpb zaviedol nový formát QR kódu (teda že nemá štandardný štvorcový tvar ale obdĺžnikový ) vtedy to bol myslím že nejaký informačný leták, no teraz tuto vychytávku dali už aj na cestovne poriadky ?
Reakcia na: Solider #207799:
Aky "mnou navrhovany stav", prosim? 🙂 Ja som povedal len to ze nepouzivane tykadla na streche dostatocne neodovodnuju aplikovanie rozdielnych predpisov. Ked uz by to niekto riesil, tak samozrejme potom by bol cas diskutovat o tom aky model je najlepsi (idealne by samozrejme bolo jedno spolocne schvalovanie pre oba druhy prevadzky).
Inak, prečo vôbec musí byť trolejbus dráhové vozidlo? Veď je to v podstate autobus, resp. elektrobus, ktorý neberie prúd z batérie, ale z vedenia. Také vozidlá, ktoré sa indukčne nabíjajú na zastávkach sú myslím autobusmi a nie dráhovými vozidlami. Pri električkách a vlakoch je to mi samozrejme jasné, ale trolejbus je z 90% autobus.
Reakcia na: 810zssk #207791:
Presne aj ja som nad tým premýšlal takto.
Reakcia na: Solider #207788:
Bože veď to bolo len obrazne povedané.
Reakcia na: 810zssk #207767:
Normálny elektrobus ŠPZ musí mať, ale elektrobus jazdiaci na elektrinu vyrobenú priamo v tom autobuse nemusí 😃
Reakcia na: 810zssk #207791:
Výrobca vyrobil 30 Tr s pomocným pohonom ako trolejbus s pomocným pohonom a nechal ho schváliť ako trolejbus, preto si budeš musieť vybaviť technický preukaz dráhového vozidla a s vozidlom absolvovať technicko-bezpečnostnú skúšku. Tu nie je priestor na akékoľvek špekulácie.

A čo sa týka „rôznych predpisov“, paradoxne tebou navrhovaný stav by priniesol dvojité schvaľovanie, čiže trolejbus s pomocným pohonom by bol predmetom schvaľovania zo strany ministerstva podľa zákona 513/2009 Z. z. a opäť ministerstva podľa zákona 725/2004 Z. z. Toto by malo aký zmysel? Nestačí snáď vozidlo schváliť iba raz?
Reakcia na: Mikimaus #207797:
Ja neviem,vidím to tak,že si DPB robí z ľudí dobrý deň ? čisto hypoteticky je možné,že dali vedúci prevádzok nejaký príkaz vodičom ju nezapínať,zapínať na minimum alebo otvárať okná?Nemám pocit,že vodiči nevedia o tom,že majú klimatizovaný voz...Ja byť na mieste vodiča tak si pri nástupe do vozu skontrolujem zamknuté okná a nastavujem si klimatizáciu podľa potreby (ak samozrejme nie je automatická).Taká sviňa by som nebol,aby som ľudí varil vo vlastnej šťave,keď im to cestovanie môžem spríjemniť ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.