Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: roman2 #207759:
Ešte raz sa vrátim k tejto téme - ako to, že vodič SOR-ky nemusel obchádzať rozbitú krajnicu v pravom pruhu a pritom išiel rýchlejšie ako vodič Mercedesu? Taktiež vodič osobného auta, obviňovaný miestnou šotoklikou z ohrozovania neviniatok prekračovaním rýchlosti, evidentne nešiel rýchlejšie, ako vidič SOR-ky. Myslím, že celé to video je o tuposti a arogancii, ale nielen vodiča osobného auta.
Reakcia na: petoo #207805:
Ešte som nevidel žiadne oznam DPB, kde by bol QR kód štvrcového formátu. V tých PDFkách s CP električiek na 1.6. dokonca kód nasmeroval na stránku http://www.fssoftware.cz/
Viem že už dávnejšie sa niekde riešilo že dpb zaviedol nový formát QR kódu (teda že nemá štandardný štvorcový tvar ale obdĺžnikový ) vtedy to bol myslím že nejaký informačný leták, no teraz tuto vychytávku dali už aj na cestovne poriadky ?
Reakcia na: Solider #207799:
Aky "mnou navrhovany stav", prosim? 🙂 Ja som povedal len to ze nepouzivane tykadla na streche dostatocne neodovodnuju aplikovanie rozdielnych predpisov. Ked uz by to niekto riesil, tak samozrejme potom by bol cas diskutovat o tom aky model je najlepsi (idealne by samozrejme bolo jedno spolocne schvalovanie pre oba druhy prevadzky).
Inak, prečo vôbec musí byť trolejbus dráhové vozidlo? Veď je to v podstate autobus, resp. elektrobus, ktorý neberie prúd z batérie, ale z vedenia. Také vozidlá, ktoré sa indukčne nabíjajú na zastávkach sú myslím autobusmi a nie dráhovými vozidlami. Pri električkách a vlakoch je to mi samozrejme jasné, ale trolejbus je z 90% autobus.
Reakcia na: 810zssk #207791:
Presne aj ja som nad tým premýšlal takto.
Reakcia na: Solider #207788:
Bože veď to bolo len obrazne povedané.
Reakcia na: 810zssk #207767:
Normálny elektrobus ŠPZ musí mať, ale elektrobus jazdiaci na elektrinu vyrobenú priamo v tom autobuse nemusí 😃
Reakcia na: 810zssk #207791:
Výrobca vyrobil 30 Tr s pomocným pohonom ako trolejbus s pomocným pohonom a nechal ho schváliť ako trolejbus, preto si budeš musieť vybaviť technický preukaz dráhového vozidla a s vozidlom absolvovať technicko-bezpečnostnú skúšku. Tu nie je priestor na akékoľvek špekulácie.

A čo sa týka „rôznych predpisov“, paradoxne tebou navrhovaný stav by priniesol dvojité schvaľovanie, čiže trolejbus s pomocným pohonom by bol predmetom schvaľovania zo strany ministerstva podľa zákona 513/2009 Z. z. a opäť ministerstva podľa zákona 725/2004 Z. z. Toto by malo aký zmysel? Nestačí snáď vozidlo schváliť iba raz?
Reakcia na: Mikimaus #207797:
Ja neviem,vidím to tak,že si DPB robí z ľudí dobrý deň ? čisto hypoteticky je možné,že dali vedúci prevádzok nejaký príkaz vodičom ju nezapínať,zapínať na minimum alebo otvárať okná?Nemám pocit,že vodiči nevedia o tom,že majú klimatizovaný voz...Ja byť na mieste vodiča tak si pri nástupe do vozu skontrolujem zamknuté okná a nastavujem si klimatizáciu podľa potreby (ak samozrejme nie je automatická).Taká sviňa by som nebol,aby som ľudí varil vo vlastnej šťave,keď im to cestovanie môžem spríjemniť ?
Reakcia na: MatejBA #207796:
Dost si za to moze DPB sam, kedze nezapne klimu, alebo len volajako minimalne, tak potom v klima vozoch naucil cestujucich otvarat okna...a potom uz cestujuci to beru en bloc a otvaraju okna vsade?
Reakcia na: Mikimaus #207789:
A sprostejsi vlci tomu tiez pomahaju ... Kde je klima, tak otvarali okna, kde nebola vsetky zatvarali ?
Reakcia na: Mikimaus #207789:
To ešte ok.. Ale nedávno som išiel trolejbusom, v ktorom boli okná pozamykané...
Reakcia na: Mikimaus #207789:
ľudia sú d...... jediná možnosť je okná zavrieť na kľúč.
Reakcia na: 810zssk #207791:
Zmysel zákona je jedna vec a ckutočnosť druha, neboj nekúpiš si 30Tr skús sa previesť a časom pochopíš.
Reakcia na: Mikimaus #207789:
Lebo o nakupe klimatizovaneho vozidla sa da spravit tlacovka. O tom ze tu klimu niekto aj zapol uz nie.
Reakcia na: Solider #207780:
Napadana nebola nejasnost zakona, ale nevhodne riesenie problematiky s ktorou sa pri jeho tvorbe neratalo. Nevidim dovod aby sa pre dve vozidla iduce mimo drahy (autobus a trolejbus s pomocnym pohonom) uplatnovali rozne predpisy, len preto ze jedno teoreticky moze niekedy jazdit aj na drahe.

Co ak si kupim 30Tr s pomocnym pohonom a budem s tym chciet jazdit iba na agregat (t.j. vozidlo bude pouzivane len mimo drahy). Potom co?
Reakcia na: Mikimaus #207789:
V 7501 a 7502 klíma fungovala.
V klobaSORe, zase nepustaju klimu? Bolo to snad, len na fan a pootvarane okna...sak naucime ludi otvarat okna v klima vozoch...? V 30T klima LTT, skoro nic. Naco mame klimu vo vozoch, ked ju nevieme pouzit ? ...a to este nie je vonku 35 st.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.