Reakcia na: Mike #207785:
tak myslím si že teoreticky by sa dalo aj 30TrG využiť na 203 a križovanie by bolo potom vyriešené...by šli smeorm na stanicu ale odbočili by smer Koliba, opačný smer by ale musel prejsť nejako divne, keďže sa tam nedá odbočiť iba jedine zachádzkou cez stanicu
mi nenapadlo riešenie s využitím polovici cesty, pričom je totálne banálne riešenie
Solider
Ak aplikujeme dôkaz vylúčením, tak ak to nie je trolejbus, potom to je autobus, schvaľoval by ho iný príslušný orgán a zároveň by nemohol jazdiť na dráhach, pretože by ho už neschvaľoval orgán príslušný pre dráhy. V prvom rade je potrebné si uvedomiť, že to vozidlo je skonštruované ako trolejbus s agregátom, ktorý vyrába elektrický prúd pre elektromotor, ktorý následne poháňa vozidlo. Nie je dôležité skúmať, koľko percent času má nahodené palice na vedení a odtiaľ odberá prúd a koľko percent času odberá prúd z agregátu, ale, veľmi zjednodušene povedané, ak má raz palice na streche, slúžiace na ten konkrétny účel, potom je to na účely zákona považované za trolejbus. Nie je možné a žiaduce, aby jedno vozidlo schvaľovali dva orgány.
Nakoniec, čo sa týka pokút a objektívnej zodpovednosti, policajti v prípade pochybností môžu kontaktovať kompetentný orgán, ktorý vydal technický preukaz na dané evidenčné číslo, ale zase trolejbusov takéhoto typu na Slovensku nie je až toľko, aby nebolo zrejmé alebo inak zistiteľné, akému dopravcovi vozidlo patrí.