V klobaSORe, zase nepustaju klimu? Bolo to snad, len na fan a pootvarane okna...sak naucime ludi otvarat okna v klima vozoch...? V 30T klima LTT, skoro nic. Naco mame klimu vo vozoch, ked ju nevieme pouzit ? ...a to este nie je vonku 35 st.
Vozidlo ktore sa vie pohybovat aj mimo drahy by podla mna malo byt v pripade takej prevadzky povazovane za "bezne" motorove vozidlo a splnat vsetky nalezitosti. Lebo vo chvili ked je mimo drahy, tak prakticky ho nic neodlisuje od autobusu. To ze za urcitych okolnosti vie jazdit po drahe prakticky nic neznamena.
Solider
Ak aplikujeme dôkaz vylúčením, tak ak to nie je trolejbus, potom to je autobus, schvaľoval by ho iný príslušný orgán a zároveň by nemohol jazdiť na dráhach, pretože by ho už neschvaľoval orgán príslušný pre dráhy. V prvom rade je potrebné si uvedomiť, že to vozidlo je skonštruované ako trolejbus s agregátom, ktorý vyrába elektrický prúd pre elektromotor, ktorý následne poháňa vozidlo. Nie je dôležité skúmať, koľko percent času má nahodené palice na vedení a odtiaľ odberá prúd a koľko percent času odberá prúd z agregátu, ale, veľmi zjednodušene povedané, ak má raz palice na streche, slúžiace na ten konkrétny účel, potom je to na účely zákona považované za trolejbus. Nie je možné a žiaduce, aby jedno vozidlo schvaľovali dva orgány.
Nakoniec, čo sa týka pokút a objektívnej zodpovednosti, policajti v prípade pochybností môžu kontaktovať kompetentný orgán, ktorý vydal technický preukaz na dané evidenčné číslo, ale zase trolejbusov takéhoto typu na Slovensku nie je až toľko, aby nebolo zrejmé alebo inak zistiteľné, akému dopravcovi vozidlo patrí.