? Najprv ma tu všetci zdrbali a napokon viacerí v diskusii doiterovali minimálne v prípade 28 k tomu istému. 28 rozhodne treba skrátiť po Molecovu a na radiále namiesto autobusových súbehov zaviesť pre električku taký interval, aby sa oplatilo prestúpiť. JaSomTu nechtiac uviedla argument pre podporu môjho tvrdenia: 10 min. meškanie 28 je kvôli zápcham, čo je na pomerne krátkej trase dlhá doba. Tento problém pri električke odpadá. Navyše električky disponujú podstatne kapacitnejšími vozidlami, zatiaľ čo pri autobusoch sa kapacita donekonečna zvyšovať nedá. Btw, ja tiež pravidelne prestupujem z 91 na 4 na zast. Most SNP, čo má do prestupu na hrane poriadne ďaleko, a zato nechcem priamu linku z Rusoviec všade. Naopak, po dobudovaní petrž.električky po Janíkov dvor očakávam skrátenie 91/191, samozrejme s kvalitným prestupom.
david1
Z Rendezu tiež prestupujú roky a nereptajú. Karlova ves má nosnú dopravu električky, kde je kapacita dostatočná. To že ich nepotiahli aj na DD je velký prúser no nie je to dôvod na navyšovanie súbežnej busovej kapacity. Ako aj Mike povedal kapacitana L28 je dostatočná. Som zvedavý či sa zmenia pomery po otvorení Šafka.