Chcel by som sa opýtať niekoho znalého, kto by mi vedel vysvetliť technické riešenie trolejbusov premávajúcich v Rusku (napr. Moskva, Murmansk, ...). Nikde totiž nevidím od zberačov žiadne lano vedúce k navijaku, ako býva bežným zvykom inde vo svete. Ako potom šofér nasadí späť zberače na trolej, ak mu niekde (napr. križovaní) vypadnú? Vylezie snáď pritom na strechu trolejbusu? Akýsi kovový "rebrík" na zadnej časti trolejbusu tam vidno. (viď napr. Streetview na Googli ...)
Co mas na mysli pod pojmom vytazena ? Vytazena mi pride akurat tak v useku Riviera - Eurovea a obvinovat Dlhe diely z toho ze ju vyuzivaju ? Tam je problem,ze vznikla Eurovea s kinami + nedaleke T115 a kopa i jestvujucich ci planovanych BSC ale nepotiahla sa elektricka odtial na zapad mesta, ba dokonca zrusila aj poobede 133, ktore by prave tie navaly riesila. Hlavne ze sa teraz predlzila 210 + este je tam aj 78. A v spicke usek ASMN - Most SNP jednosmerne stoji tiez za velke H ( 12 min. interval v centre ? )
ale tak keď s az nej už brakuje.. to myslím.. proste nemuslei to uvádzať mali to dať ako vyradené vozidlo alebo vybrakujú ju a potom jej doplnia ak náhodou bude DPB objednávať náhradné diely?.. myslím si že nie
Prečo? To je riešenie, že sa chce dosiahnuť kladný hospodársky výsledok a neobjednávajú sa náhradné diely? Nemusela byť odstavená ani 1827, keby na ňu objednali diely a následne by z nej nepobrali súčiastky pre ostatné vozy, kebyže sa normálne objednávajú.
Trosku off topic rozbehnutej debaty, ale je mozne ze som v Trnavke pri vratnici videl skelet T3? Bolo to len na rychlo z auta, tak mozno ak, tak niekto by vedel povedat o co ide? Diky
Moja otázka smerovala na zmienku o tom, že konkrétna linka je najdlhšie premávajúcou. Všetci sa tu zhodneme na tom, že zbytočné zmeny v linkovaní sú nežiadúce. Súčasná sústava dopravných tokov ale nie je axióma a dopravný dopyt sa mení. Ak to bude vyžadovať situácia, tak linky je potrebné meniť. Očakávať, že povedzme linka 37 bude premávať ďalších 600 rokov po rovnakej trase ignorujúc novú výstavbu je šotoušovina prvého stupňa vedúca v prospech IAD. Samozrejme, že s jurajom sa súhlasiť nedá. Ale argument, že linka je dlhodobo premávajúca nie je argument. Optimalizácia električkovej dopravy je najväčšia výzva. Asi je niekde chyba ak sa ľudia dožadujú autobusovej dopravy (bez segregovanej dráhy) a cestovanie z Dúbravky do mesta trvá kratšie autobusom.
neviem či dobre chápem tvojej otázke... ... tak ale z mlynskej doliny idú študenti na lafranconi, následne nám 1. mája, potom blumentál a račianske/trnavské mýto... proste kvôliškolám, ke%ďže 31/39 sú viacmenej nie bežné spoje ale také študentské... a proste už mnoho študentov malo probém pri dostávaní sa na šafko, keď ho uzatvárali, lebo nepoznali inú trasu .... a teraz keby musia znova prestupovať ... tak by ich asi porazilo... ja síce využívam teto spoje ale to le na cestu do mesta a úprimne som rád za tú formu ako chodia, hoc dáka priama pravidelná linka na hlavnú stanicu by sa tiež hodila... keďže karlovka má len 32 ku okoliu stanice.. a tá hcodí dosť natrieskaná...
a nie som zástance že z každej riti linka do každej riti, ale tieto linky sú dlhodobejšie už tu a 39 je pokiaľ viem najdlhšie trvajúca linka v rovnakej trase... ak nerátame presmerovanie cze blumentál a menšie úpravy...
jednu z najvyťaženejších liniek by si rušil?... choď na mesiac bývať do mlynskej doliny a uvidíš že by ťa to omrzelo.... tie spoje su z rána natrieskané a ešte aj na be .. pobede smerom zase späť... častokrát meškajú kvôli blumentálu, zuckermandelu a iným blbostiam... ... ja čudujem že ešte nenapíšeš že linku 32 skrátiť na úsek hlavná stanica-lafranconi, nech ľudia prestupujú jak retardi...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Boro