Klast zbytocne otazky je prisne zakazane..alias drz hubu a krok ? Inak to by sa mozno hodilo dat ako dalsi § zakonov DPB....§xy klastzbytocneotazkyjeprisnezakazane ?
Vôbec nerozumiem, prečo v projekte chýba napojenie električkových zastávok Molecova na južné prechody pre chodcov a BUS pruh od Devínskej cesty do trolejbusovej zastávky Molecova, na oboje tam predsa vyzerá byť dostatok priestoru.
Kam je v súčasnosti najlepšie posielať pripomienky? Termín na zasielanie pripomienok k EIA bol myslím deň pred zverejnením dokumentácie
Mostu SNP (smer Safko) by uplne stacilo ak bolo nastupiste L70 (+28,50) spolocne s elektrickami spolu s BUS pruhom az po odbocku k NLS. Takisto L70 by som dal zastavovat jednosmerne aj pri Sturovi pre ovela jednoduchsi prestup na NLS
Inak nebolo by lepšie, keby trať od Chatama po Šafárikovo námestie viedla v mieste súčasných jazdných pruhov smer von z mesta, a jazdné pruhy smer von z mesta by sa presunuli do súčasnej polohy trate?
- Výrazne by sa zredukovali kolízne body s IAD na Šafku aj Námestí Ľ. Štúra
- Zjednodušil a zatraktívnil by sa prestup na Moste SNP
- Zjednodušila by sa realizácia preferencie pri Chatamovi (nebolo by treba riešiť, či ide električka do tunela alebo nie a navzájom by sa neblokovali v smere von z mesta)
Predpokladám, že zmena takéhoto rozsahu by už realizovateľná nebola. Nikto však o tom ani len neuvažoval?
ta spolocna zastavka Lafranconi je premarnena sanca.
Vraj nie je miesto pricom stacilo vemenit umiestnenia elektrickovych nastupist opacne ako su teraz. Cize do mesta blizsie k PKO a naopak.
Mesto sprístupnilo projekt, ako má vyzerať rekonštruovaná trať v KV: http://bratislava.sk/modernizacia-elektrickovej-trate-dubravsko-karloveska-radiala/d-11047871/p1=11049947
Obrázky vyzeraú mierne aktualizovane oproti tomu čo bolo ukazované na verejnom prerokovaní, napr. na Molecovej vééľmi mierne rozšírili el. nástupištia, avšak stále 4 pruhy pre IAD z mesta...
Stále je to však "dokumentácia v príprave" - teraz je čas posielať pripomienky.
Tá štúdia ale má byť hotová do 2022, a možno, že ani vtedy nebude dokončená. Okrem toho nech mi dajú pokoj aj s Novým Mestom, aj s Filiálkou, hlavne keď idem prestupovať na nejaký R/EC/IC.
Začala sa prirpavovať štúdia bratislavského železničného uzla, ktorá dá odpoveď že aké trate, aké stanice, koľko koľají a kde je potrebné mať do budúcna.
Inac ako to vyzera s filialkou?lebo ked krachol tunel pod Dunajom tak sa hovorilo ze sa za 30 tisic opravy aspon most z Ba-predmestie ponad trad do BA-NM a 40% os vlakov co idu na HL.st pojde tam,teda sa pytat ako to teda.je?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Matej Balog
Kam je v súčasnosti najlepšie posielať pripomienky? Termín na zasielanie pripomienok k EIA bol myslím deň pred zverejnením dokumentácie