Reakcia na: diwi #204074:
Ešte by som k tomu doplnil:Páni z Prahy sa zlacnením ročného PCL inšpirovali vo Viedni (tam zlacnel z nejakých 449 na 365 €). Pri tejto inšpirácii však akosi prehliadli, že vo Viedni túto zľavu "vykryli" jednak zvýšením cien ostatných druhov CL a úplným zrušením Kurzstrecke lístku.
Takže nie je ani v Bratislave problém zvýšiť cenu jednorazových lístkov na 1,20 € (ekvivalent pražského 32 Kč lístka) a potom znížiť cenu ročných PCL hoc aj na polovicu. Len kto by to vedel u nás dobre marketingovo predať. ?
Solider
Z toho vyplýva, že nie je technicky možné, aby v existujúcej zástavbe k jednému bytu prislúchalo jedno parkovacie miesto. Možno ste si zabudli uvedomiť, že nežijete na kopaniciach alebo v Lučenci, ale v husto zastavanom a obývanom území, kde to 'územie', kde je parkovanie možné, má určitú hodnotu. Preto neexistuje nič také ako nárok na parkovacie miesto.
Ekologickú dopravu mesto podporuje tým, že naleje desiatky miliónov eur do mestskej dopravy a dúfam, že bude podporovať ďalej vytváraním preferencie verejnej dopravy formou vyhradenia jazdných pruhov, či ulíc so špeciálnym režimom dopravy, kde by boli úplne vylúčené autá s výnimkou MHD, cyklistov, motocyklistov a chodcov, prípadne jednosmerky zamedzujúce tranzitu áut v Starom Meste.