Reakcia na: Ike #203962:
Ano, o to ide. Jedno auto na byt, ak chces mat dve-tri-styry a chces parkovat pred domom, zaplat. Kludne nech sa da aj volne parkovat, zass nie kazdy je miestny, a chodia aj navstevy...ale pre domacich takto. A navyse a to najdolezitejsie - jedno miesto pre byt. Pre majitela. Ak je tam prizivnik....a nema TP na danej adrese...stale pocitam ako CP a teda plati maximum. Ked si nemieni zmenit TP aby sa peniaze za neho dostali sem a nie do jeho rodnej viesky, tak je pre mna ako "navsteva" na volnom mieste dakde, alebo pred domom ako CP. Koniec...Ono dole 810 a Pieter maju pravdu, dnesny trend je naozaj viacero aut. Sam mam dve (bohuzial prve je docasne nepojazdne, a i ked by som rad tu pod domom uvolnil box, auto nechcem dat do srotu (je vo vybornej kondicii) a dat dakam mimo dohlad auto ktore tam bude mesiace stat...nie je dobry napad).
Ale jednoducho, jedno pred domom, druhe inde. Navyse magoriat by sa mohol uz s politikou parkovania rozsirit aj do MC. Na banikovej bol travnik, z neho spravili polozenim dlazby dlhe parkovisko. Co urobila starostka? okamzite z toho spravila vyhradene boxy aby sa predavali. U nas obdobne. Na to mmalo boxov co je uz je 7 vyhradenych..permanentne volnych boxov.
Na Ike-ho text prvy : Tu mi parkuje pred domom cela TatraBanka... Mesto pri schvalovani projektu pre 1000 zamestnancov schvalilo aj pre byty v TatraCentre tak 30-40 boxov....a zbytok parkuje tu na sidlisku....Ono to nie je rozhorcenim, ale jednoducho prides domov, a nemas kde zaparkovat lebo kazdy co sem ide do prace parkuje pred domom...prides neskor a vsetko plne domacimi....ak sa netrafim medzi 16-17tou hodinou tak jednoducho....v zivote nezaparkujem pred domom.-...ale pride vikend, a v sobotu rano aj cez noc je tu ale 10 boxov volnych...vzdy....je nadherne vidiet tych "domacich" blavakov. Koniec koncov, vieme, aky je rozdiel medzi Bratislavcanom a Blavakom? Blavaci chodia na vikend domov.....

Ike
- tlačiť na novelu zákona o podielových daniach 564/2004 a nariadenie vlády 668/2004 tak, aby sa mesto Bratislava vyrovnalo zahraničným mestám a netrpelo pre obyvateľov, ktorí tu nemajú TP ale majú svoje potreby.
- motivovať Bratislavčanov, ktorí nemajú v BA trvalý pobyt aby si ho zmenili. Rôznou formou, najmä parkovacou politikou a zvýhodňovaním MHD. Vzhľadom na postavenie BA by bolo fér, aby sa toto vzťahovalo len na plné cestovné.
- zaviesť rezidenčné parkovacie miesta vo výhodnom pomere pre Bratislavčanov a uplatniť politiku jedného vozidla. Akým spôsobom, to by chcelo analýzu. Či budú Petržalčanie v centre chápaní ako domáci, alebo ako hostia, to už by chcelo nejaký výskum.
- v lokalitách, kde je veľký problém s parkovaním, budovať parkovacie domy s časovou tarifou, ktorá bude po určitom čase (napr. 5h fixná). To pre tých, ktorí nestihnú zaparkovať na rezidenčnom/ majú viac áut/ návštevy.
- preferencia MHD na všetkých stupňoch (budovanie BUS pruhov) a prejazdov električiek. Redukcia električkových zastávok a priecestí.
- asistencia MsP a PZ pri zabezpečovaní vymožiteľnosti preferencie.
- namiesto S-Bahn vybudovanie "obchvatu električky" cez Dostojevského rad a Karadžičovu.
ale to sú len moje názory.