Reakcia na: Ámos #203957:
Dakujem za vecnu argumentaciu (ako je pri tvojich prispevkoch zvykom). Dopyt negeneruje "byt" ale to ze v nom niekto byva. Mame plochu x m2 na ktorej je mozne komfortne ubytovat dve osoby. Preco ak je to jeden byt tak maju mat iba jedno auto a ked tam postavia priecku a spravia z toho dva byty tak zrazu mozu mat dve auta? Pocet aut by mal byt viazany bud na obyvatelov, alebo obytnu plochu.
K tvojej otazke: Parkujeme pod barakom dve auta, co zodpoveda poctu obyvatelov nasho bytu. Momentalne je realne ze jeden z obyvatelov sa odstahuje, nasledne tam budeme parkovat jedno auto.
Ike
- tlačiť na novelu zákona o podielových daniach 564/2004 a nariadenie vlády 668/2004 tak, aby sa mesto Bratislava vyrovnalo zahraničným mestám a netrpelo pre obyvateľov, ktorí tu nemajú TP ale majú svoje potreby.
- motivovať Bratislavčanov, ktorí nemajú v BA trvalý pobyt aby si ho zmenili. Rôznou formou, najmä parkovacou politikou a zvýhodňovaním MHD. Vzhľadom na postavenie BA by bolo fér, aby sa toto vzťahovalo len na plné cestovné.
- zaviesť rezidenčné parkovacie miesta vo výhodnom pomere pre Bratislavčanov a uplatniť politiku jedného vozidla. Akým spôsobom, to by chcelo analýzu. Či budú Petržalčanie v centre chápaní ako domáci, alebo ako hostia, to už by chcelo nejaký výskum.
- v lokalitách, kde je veľký problém s parkovaním, budovať parkovacie domy s časovou tarifou, ktorá bude po určitom čase (napr. 5h fixná). To pre tých, ktorí nestihnú zaparkovať na rezidenčnom/ majú viac áut/ návštevy.
- preferencia MHD na všetkých stupňoch (budovanie BUS pruhov) a prejazdov električiek. Redukcia električkových zastávok a priecestí.
- asistencia MsP a PZ pri zabezpečovaní vymožiteľnosti preferencie.
- namiesto S-Bahn vybudovanie "obchvatu električky" cez Dostojevského rad a Karadžičovu.
ale to sú len moje názory.