"Obratisko nebude"- Hlavná vec, že to obratisko začali už budovať. Už myslím tam bola aj slučka vysypaná kamením. Už len toto napovedá o kvalite celého projektu, keď staviame a ani nevieme ako čo vlastne chceme stavať. Ja sa budem velice čudovať ak Európska Únia vobec niečo z celého toho paškvilu preplatí.
Inak aspoň podľa môjho názoru nevybudovať na tom mieste slučku je dosť hlúpa kravina. Už len z toho dôvodu, že tam mohla končiť nejaká posilová linka, nebude treba všetky linky ťahať až dozadu na Lúky. Takto je to na karlovesko-dúbravskej aj račianskej radiále. (končia tam linky 6 a 9) A nebude tu až toľko električiek obojsmerných.
Aspoň Petržalčania sa budú môcť tešiť, že nejaká stará T3 do Petržalky tak skoro chodiť nebude nakoľko nebude môcť.
Ak hľadáte príklad na ostrovnú električkovú zastávku, netreba ani ísť ďaleko. Aspoň ja viem o jednej takej v Brne a to je na sídlisku Líšeň -zastávka Mifkova, hoci v tomto prípade ide o konečnú zastávku linky č.8 . Líšeňská konečná totiž nemá ani ako obratisko klasickú slučku a električky tam prechádzajú do opačného smeru pomocou spojovacích výhybiek. Na linke 8 z toho dôvodu jazdia výhradne obojsmerné vozy KT8, tak ani s ostrovnou zastávkou nie je problém.
V Bratislave aspoň v dohľadnej dobe ostrovné zastávky nemožno moc uplatniť aj keď má pribudnúť 30 obojsmerných električiek, to by však na takých zastávkach nemohlo zastavovať nič iné, leda ak T3 / T6 spriahnuté do "PX" - zadnými časťami k sebe.
Lenze z druhej fotky Stratfordu to vyzera, ze druha strana sa pouziva len cisto na vystup.
Diwi #203209: Co si na tej fotke ukazal je, ze tam je ostrovne nastupisko a prechod pre chodcov, nie ze to je obojstranna zastavka, alebo rovno konecna, kde sa system oboch nastupist vyuziva tusim aj v Budapesti.
1. Zatiaľ to vyzerá tak, že to bude možné bez rozmyslu všade a koľkokrát za deň chceš. Jedinou podmienkou bude vydanie lístka z pokladne s nulovou cenou. (Na základe toho potom budú vedieť, koľko tá sranda vlastne stojí.)
Ja som dnes videl dva prímestské busy Slovak Lines na nepravidelnej doprave (zájazd) pre deti. Myslel som, že na komerčné účely Slovak Lines nemôže používať vozidlá určené na výkony vo verejnom záujme... Alebo žeby tieto vozy boli preradené? Lenže ak som dobre dovidel, mali strojčeky na vydávanie cestovných lístkov a aj vonkajšie transparenty...
Najlepšie bolo, že najskôr jeden a po chvíľke druhý pri nástupe detí blokoval zastávku "Alexyho" smer DNV (reálne zavadzal vozidlám MHD). Na takéto účely sa predsa používalo takmer vždy poloprázdne parkovisko za Domom kultúry Dúbravka na Trhovej ul. ...
ZSSK ma priamo v prepravnom poriadku uvedene ze v obdobi zmeny platnosti cestovneho poriadku moze byt predpredaj obmedzeny, cize nic sa neporusuje.
Nejde o ziadne sprisahanie, aj v minulosti bolo pomerne bezne ze v takomto obdobi este skratka nove data nahodene neboli - konecny GVD ani nie je von (oproti konecnemu navrhu tam maju byt este nejake zmeny).
1. Podmienky poskytovania zlavy este budu upresnene. Nikde ale zatial nebolo spominane ze by to bolo obmedzene len na cestu medzi miestom bydliska a sidlom skoly.
2. Ano.
3. Vsetky vlaky prevadzkovane vo verejnom zaujme, teda Os, Zr, REX, R, Ex, EC.
Mám dojem, že niekto niečo tresol a horúčkovito sa rozmýšľa čo s tým. Napr. na stránke ZSSK sa veselo predávajú lístky do konca platnosti GVD pre študentov za súčasné ceny a taktiež je zaujímavé, že ZSSK stále neumožňuje kúpu lístkov pre platnosť nového GVD, hoci by sa lístok mal dať kúpiť 60 dní vopred. Taktiež ZSSK (ŽSR) na rozdiel od väčšiny železníc neumožňujú vyhľadávanie spojenia pre obdobie platnosti nového GVD. Žeby to boli len náhody?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sommelier
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Stratford_station_Central_line_westbound_look_east_platform_3a_nearly_complete_July_2010.JPG
Tu je aj vidieť drevené obloženie napájacej koľajnice pod prúdom, tá býva zásadne na vzdialenej strane nástupišťa a toto obloženie sa používa ak je v mieste kde je s nimi viac možný kontakt - v tomto prípade v celej dĺžke nástupišťa. Po spustení mali vodiči rok príkaz zakaždým oznámovať, že dvere sa otvoria na obidvoch stranách a niektorí tak robia dodnes.