Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Joyki #203213:
Ak nastupis v neobsadenej stanici tak predpokladam ze logicky aj z POPky. Inde mozno s prirazkou?

Co by ma zaujimalo je ci pojde vydat studentsky listok zdarma aj cez internetovy predaj ?

Inak nejaky cas dozadu sa hovorilo ze na prepravu zdarma budu vyclenene len vybrane vozne na kazdom vlaku, tak by ma zaujimalo ci to bude platit - a ak ano, ci bude mat student aj moznost zaplatit si polovicny listok ako doteraz a cestovat v ktoromkolvek vozni.
Reply on: Sommelier #203208:
Tam ide ale aj o preplnenie stanice a celkovo je tam dopyt ktory je hodnotami v uplne inom vesmire ako bude kedykolvek doprava na petrzalskej radiale, preto tam ma zmysel nad takymto riesenim aspon uvazovat - je prinosne.
Reply on: Mirtschi #203215:
Ohľadne tej posilovej linky do Petržalky - skôr by som presadzoval vybudovanie obratiska niekde južnejšie, v polke sídliska, napr. pri Technopole. Pretože viesť posilovú linku do Petržalky kvôli obsluhe dvoch zastávok by kapacite moc nepomohlo, je to skoro to isté, ako keby ju ukončili už niekde v meste. Taká tebou spomínaná L6 tiež nekončí na Pionierskej, ale až v polke radiály 😉
re #203209 diwi: dôvody pre ktoré to je aspoň zatiaľ do BA nevhodné sú imo jasné..
re #203210 S499.1023: ani mne, ale sú tam 3 podchody a prestupy medzi šiestimi linkami (DLR z dvoch smerov, plus na druhej strane toho nástupišťa zastavuje v špičke čo 5 minút osemvozová súprava - budúci crossrail) a tomu nástupišťu to pomohlo, ale samozrejme, je to ďaleko od ideálu (ako aj od električky).
re #203211 MatejBA: obe tie fotky sú z obdobia ešte pred jeho otvorením, obe sa používajú ako na výstup, tak aj nástup
re #203214 Mirtschi: T3 a T6 spriahnuté zadkami k sebe by bola asi posledná vec ktorú by niekto v dpb spravil pred odvozom na Malackú do Pezinka
Reply on: MatejBA #203211:
Ja som si to vygooglil. Je to obojstranná zastávka, ale to "odľahlé" nástupište sa používa len výnimočne, ak sú tam nejaké akcie.
Reply on: 810zssk #203163:
Jasne, len som si nevedel spomenúť ako sa trvalá spojka volá, tak som si ním pomohol ?
Reply on: 810zssk #203163:
"Obratisko nebude"- Hlavná vec, že to obratisko začali už budovať. 😕 Už myslím tam bola aj slučka vysypaná kamením. Už len toto napovedá o kvalite celého projektu, keď staviame a ani nevieme ako čo vlastne chceme stavať. Ja sa budem velice čudovať ak Európska Únia vobec niečo z celého toho paškvilu preplatí.
Inak aspoň podľa môjho názoru nevybudovať na tom mieste slučku je dosť hlúpa kravina. Už len z toho dôvodu, že tam mohla končiť nejaká posilová linka, nebude treba všetky linky ťahať až dozadu na Lúky. Takto je to na karlovesko-dúbravskej aj račianskej radiále. (končia tam linky 6 a 9) A nebude tu až toľko električiek obojsmerných.
Aspoň Petržalčania sa budú môcť tešiť, že nejaká stará T3 do Petržalky tak skoro chodiť nebude nakoľko nebude môcť.
Reply on: Sommelier #203208:
Ak hľadáte príklad na ostrovnú električkovú zastávku, netreba ani ísť ďaleko. Aspoň ja viem o jednej takej v Brne a to je na sídlisku Líšeň -zastávka Mifkova, hoci v tomto prípade ide o konečnú zastávku linky č.8 . Líšeňská konečná totiž nemá ani ako obratisko klasickú slučku a električky tam prechádzajú do opačného smeru pomocou spojovacích výhybiek. Na linke 8 z toho dôvodu jazdia výhradne obojsmerné vozy KT8, tak ani s ostrovnou zastávkou nie je problém.
V Bratislave aspoň v dohľadnej dobe ostrovné zastávky nemožno moc uplatniť aj keď má pribudnúť 30 obojsmerných električiek, to by však na takých zastávkach nemohlo zastavovať nič iné, leda ak T3 / T6 spriahnuté do "PX" - zadnými časťami k sebe.
Reply on: Valec #203207:
"Jedinou podmienkou bude vydanie lístka z pokladne s nulovou cenou." ... len lístky vydané z pokladní iKVC? Alebo myslíš aj na POPky?
Reply on: Sommelier #203208:
Lenze z druhej fotky Stratfordu to vyzera, ze druha strana sa pouziva len cisto na vystup.

Diwi #203209: Co si na tej fotke ukazal je, ze tam je ostrovne nastupisko a prechod pre chodcov, nie ze to je obojstranna zastavka, alebo rovno konecna, kde sa system oboch nastupist vyuziva tusim aj v Budapesti.
Reply on: Sommelier #203208:
Drobný rozdiel je v tom, že vlaky metra sú tak nejak z princípu obojstranné všetky. Ale aj tak sa toto riešenie mne osobne nepáči.
Reply on: Sommelier #203208:
funguje to to kade tade, to len v BA by bol problem, kedze odbornici taketo zastavky dopredu vylucili, lebo ich mozno este nevideli.

http://lrt.daxack.ca/Cities/Denver/hires062.jpg
K obojstranným nástupištiam, len pre zaujímavosť - Londýn, Stratford (jedno nástupište na centrálnej stanici predošlej olympiády) Central line, westbound. http://2.bp.blogspot.com/_OXFw9ikY1YQ/TINJqo669VI/AAAAAAAAExI/V_H1blwL8OA/s400/stratfd3a.jpg V špičkách samozrejme vznikajú situácie, kedy ľadia potrebujú prejsť v plnom vlaku proti sebe od jedných dverí k druhým ale určite to malo význam a dosť to pomáha.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Stratford_station_Central_line_westbound_look_east_platform_3a_nearly_complete_July_2010.JPG
Tu je aj vidieť drevené obloženie napájacej koľajnice pod prúdom, tá býva zásadne na vzdialenej strane nástupišťa a toto obloženie sa používa ak je v mieste kde je s nimi viac možný kontakt - v tomto prípade v celej dĺžke nástupišťa. Po spustení mali vodiči rok príkaz zakaždým oznámovať, že dvere sa otvoria na obidvoch stranách a niektorí tak robia dodnes.
Reply on: Andreas.Papak #203196:
1. Zatiaľ to vyzerá tak, že to bude možné bez rozmyslu všade a koľkokrát za deň chceš. Jedinou podmienkou bude vydanie lístka z pokladne s nulovou cenou. (Na základe toho potom budú vedieť, koľko tá sranda vlastne stojí.)
Reply on: BigMac #203160:
& Re #203171 S499.1023 Vďaka za obšírne ozrejmenie
Reply on: 810zssk #203202:
Ok, tak potom beriem späť. Nevedel som, že je to tak u RJ rozdelené. Vďaka za info.
Ja som dnes videl dva prímestské busy Slovak Lines na nepravidelnej doprave (zájazd) pre deti. Myslel som, že na komerčné účely Slovak Lines nemôže používať vozidlá určené na výkony vo verejnom záujme... Alebo žeby tieto vozy boli preradené? Lenže ak som dobre dovidel, mali strojčeky na vydávanie cestovných lístkov a aj vonkajšie transparenty...

Najlepšie bolo, že najskôr jeden a po chvíľke druhý pri nástupe detí blokoval zastávku "Alexyho" smer DNV (reálne zavadzal vozidlám MHD). Na takéto účely sa predsa používalo takmer vždy poloprázdne parkovisko za Domom kultúry Dúbravka na Trhovej ul. ...
Reply on: matho285 #203199:
2. Nie je pravda. Netyka sa to IC RJ, ale dotovanych vlakov samozrejme ano.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.