re #203209 diwi: dôvody pre ktoré to je aspoň zatiaľ do BA nevhodné sú imo jasné..
re #203210 S499.1023: ani mne, ale sú tam 3 podchody a prestupy medzi šiestimi linkami (DLR z dvoch smerov, plus na druhej strane toho nástupišťa zastavuje v špičke čo 5 minút osemvozová súprava - budúci crossrail) a tomu nástupišťu to pomohlo, ale samozrejme, je to ďaleko od ideálu (ako aj od električky).
re #203211 MatejBA: obe tie fotky sú z obdobia ešte pred jeho otvorením, obe sa používajú ako na výstup, tak aj nástup
re #203214 Mirtschi: T3 a T6 spriahnuté zadkami k sebe by bola asi posledná vec ktorú by niekto v dpb spravil pred odvozom na Malackú do Pezinka
re #203210 S499.1023: ani mne, ale sú tam 3 podchody a prestupy medzi šiestimi linkami (DLR z dvoch smerov, plus na druhej strane toho nástupišťa zastavuje v špičke čo 5 minút osemvozová súprava - budúci crossrail) a tomu nástupišťu to pomohlo, ale samozrejme, je to ďaleko od ideálu (ako aj od električky).
re #203211 MatejBA: obe tie fotky sú z obdobia ešte pred jeho otvorením, obe sa používajú ako na výstup, tak aj nástup
re #203214 Mirtschi: T3 a T6 spriahnuté zadkami k sebe by bola asi posledná vec ktorú by niekto v dpb spravil pred odvozom na Malackú do Pezinka
Sommelier
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2e/Stratford_station_Central_line_westbound_look_east_platform_3a_nearly_complete_July_2010.JPG
Tu je aj vidieť drevené obloženie napájacej koľajnice pod prúdom, tá býva zásadne na vzdialenej strane nástupišťa a toto obloženie sa používa ak je v mieste kde je s nimi viac možný kontakt - v tomto prípade v celej dĺžke nástupišťa. Po spustení mali vodiči rok príkaz zakaždým oznámovať, že dvere sa otvoria na obidvoch stranách a niektorí tak robia dodnes.