Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Miki #20266:
Samozrejme-welky pardooon ;-D To ma excitoval ten nefungujuci link :o)
Reakcia na: Miki #20267:
heh, ja som uz take zazil raz v 97cke (alebo mozno este 21ke), ked vodic na jednej zastavke v petrzalke zastavil, vypol motor, zakrical do vozidla ze "prepacte, ale musim" a dal sa utekat prec 🙂
po chvili sa vratil, nastartoval a pokracovali sme v jazde 🙂
Reakcia na: Z #20259:
To by som asi nevydrzal....musel by som odstavit voz na najblizsej zastavke pri krickoch ... 🙂
Reakcia na: Z #20263:
5 miliard a nie 5 milionov;-)
Reakcia na: Z #20264:
Anooooo-uz to funguje 😃
Reakcia na: Z #20262:
Eeeeeeee 😕 nechce to nacitat 😞 Je to zo vcera s titulkom Chýba päť miliónov - o obnove vozového parku v BA 😞
Reakcia na: Sarko #20249:
akurat ze ist pre vodica v zalohe kdesi do vozovne moze znamenat v zavislosti od dopravnej situacie a miesta mimoriadnej udalosti aj viac nez polhodinove zdrzanie... takze tvoje spekulacie o tom, ze dispecer by nemal jazdit s vozidlom s ludmi su pri BA pomeroch dost nevhodne...
Reakcia na: Z #20259:
Na "tratiach" TIR je situacia sice trochu ina, ale da sa porovnat. Pre dialkovych vodicov su v takychto situaciach najhorsie rady na hraniciach a posunovanie na autostradach. Napriklad taky Berg:raz nastalo akesi zlyhanie na terminaloch, LKWcka stali okolo 5 a pol hodiny - bol to cca dvojKM rad nakladnych vozov-viem si zivo predstavit ten zmatok, keby v tej sore na niekoho prislo "volanie zhora" a letel by hladat WC!!! V takejto situacii sa to vacsinou riesi tak, ze "postihnuty" jednoducho zamkne voz, da befel najblizsim okolostojacim LKW, ze MUSI odist a ak sa nestiha vratit, kym sa rad posunie, cakajuce vozy ho jednoducho obidu a radia sa pred neho.
Reakcia na: Miki #20256:
Na toto Ti odpoviem z vlastnej skusenosti-sice nie ako vodic A-E-T, ale ako bywala vodicka TIR:jasne, ze vodic, ak je z masa a kosti, moze sa mu stat, ze podobna zalezitost sa vyskytne v najhorsej chwili...ale v samej "podstate veci" vacsinou funguje heslo PEWNA VOLA WSETKO ZDOLA a konci sa to happyendom na najblizsej konecnej ;-D
Reakcia na: m@rtin #20227:

Dufam, ze sobota 27.9.2003.
Reakcia na: Igorko #20223:

Ja idem do Prahy IGK az v utorok (pondelok Wien vlakom) so zastavkou v Brne, takze do Prahy dojdem asi v utorok podvecer/vecer. Mobil mam, ozvem sa. 🙂
Taka otazocka 🙂....Ako riesa vodici E-T-A ked musia ist surne na velku potrebu a zrovna najblizsia konecna alebo verejna toaleta nieje na blizku? :-)Riadia sa heslom ked musis tak musis? 😉
Reakcia na: Sarko #20254:
Bohuzial, ked kazdemu z nas povie rozny clovek v DPB nieco ine, tak sa necuduj...
Komu chces vlastne volat? Skus zavolat piatim a dostanes rozne odpovede... Inac uz sa naucili novy sposob, a to, ze nam nepovedia radsej nic... 🙂
Reakcia na: Andy #20251:

Takže ráno už naozaj volám do DPB. Tu sa vážne človek nevie dopátrať pravdy.
Reakcia na: tulenique #20248:

Do čerta, to tu nie je nikto, kto presne vie, ako to s dispečermi v BA funguje? Alebo mám z KE volať do DPB?

Pokiaľ dispečer z času na čas (s max. 2 mesačnou prestávkou) jazdí brigádnicky, tak je to v poriadku. Má predsa prax a môže kedykoľvek nahradiť bežného vodiča.
Reakcia na: J #20247:
Ja poznam jedneho dispecera, ktory velmi rad jazdi, takze by to nebol trest 🙂
Reakcia na: Sarko #20249:
Pokial viem, tak u nas staci, ked jazdi raz za rok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.