Reakcia na: J #20247:
Aké komplikované...
Nebolo by jednoduchšie: Dispečing zachytí hlásenie o mimoriadnej udalosti. Z dispečingu odíde jeden dispečer pre vodiča, ktorý vykonáva zálohu. Spolu odídu na miesto nehody, kde vodič nahradí indisponovaného vodiča a dispečer odíde bez toho, že by sa musel po svoje auto vracať.
Ja netvrdím, že dispečeri neriadia A, E či T, ale že musia mať prax (s dobou prerušenia max. 2 mesiace). Ak ju nemá, prázdne vozidlo odviesť môže, s cestujúcimi nie.
Sarko
Keďže celý extravilánový úsek rýchlodráhy zo žliabkových koľajníc typu NP4 bol v roku 1992 komplet vymenený za vignolové S49, no a práve v úseku uvedeného mosta sa nachádza tiahle ostré "esíčko". K vykoľajeniam dochádzalo práve po otvorení novej trate, keď žliabok ako logická prídržnica chýbal a vlaky jednoducho doslova vypadávali. Že nebudú vypadávať pri vyšších rýchlostiach sa zistilo až potom, keď niekoho napadlo, že všetky vykoľajenia boli v smere oblúka dovnútra, takže pri vyššej rýchlosti udržalo vozidlo bez vykoľajenia vyššia rýchlosť a zotrvačná sila. Následne sa nainštalovali po oboch vnútorných stranách prídržnice v tvare "┌" a "┐" a vykoľajenie sa už nevyskytlo. Zachovali sa však značky "Pozor! Úsek častých mimoriadných udalostí."