Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dezerter #202538:
Namiesto hypotetických úvah kandidátov treba do tej stoličky posadiť človeka, ktorý dá dokopy aspoň ten súčasný základ (abus, tbus, električka) aby fungoval tak ako má, potom môžeme rozmýšľať nad integráciou a rozvojom. Kým neuspokojíme cestujúcu verejnosť s tým, čo už máme, je zbytočné budovať niečo nové. Potom len spadneme medzi dve stoličky. Nasledujúce volebné obdobie bude z dopravného hľadiska veľmi zaujímavé, lebo aktuálne sa podarilo ako tak vyriešiť obnovu vozového parku, teraz už len poriešiť, aby vozidlá vozili spokojných ľudí a nestáli v zápchach. Ak to niekto vyrieši, o 4 roky má môj hlas. ?
Čítal som si volebný program kandidátky Tatiany Kratochvílovej na primátorku Bratislavy. Zo srandy som jej napísal ako by vyriešila napojenie petržalskej električky na vlak.

Takáto bola odpoveď: "Základom mestskej hromadnej dopravy v Bratislave sú trolejbusové, autobusové a električkové linky. Do Petržalky sa buduje tiež električková trať. Na železničných tratiach na území mesta sú v územnom pláne zadefinované železničné zastávky. Ich výstavba má pre dopravu význam - ak by bola vybudovaná takáto zastávka napríklad na Patrónke, nemuseli by cestujúci pracujúci v okolí cestovať z inými prostriedkami MHD a strácať tak čas. Pre bezpečný a rýchly prestup z jednotlivých dopravných prostriedkov je dôležité budovať prestupové zastávky a taká by mala byť aj po dobudovaní električkovej trate do Janíkovho dvora."

Rozumiete tomu niekto lebo ja moc nie ?
Reakcia na: Citario #202535:
Dnes okolo 7:30 som videl za Sokolskou smer CMO 41 s 0 ľudmi a v 64 štyroch, teda naozaj bolo to predĺženie prepotrebné.
Inak nedal by sa vybudovať na Brnianskej za zastavkou Hroboňova smer CMO priestor na otáčanie busov do protismeru, čím by sa z 41 dalo prestúpiť na hrane na 63, 83 a 84.
Reakcia na: Ike #202534:
Holt, stavebný úrad na m. č. DNV...
Ta 64 sa tak zhorsila s pridanim sorov ze to neni mozne aspon ma ta 41 nejake opodstatnenie ale nemohli to spravit tak aby chodila cely den rovnako doteraz som vzdicky vedel kedy ide a teraz sa mozem spolahnut na interval 30 min vsetko co je dobre pokazia pevne verim ze dakoho nenapadne tie sory s apu poslat na budkovu ako pokracovanie 64 to by teda dopadlo ?
Reakcia na: Padrex #202533:
Myslíte si, že keby dotyčné osoby kolaudovali dom bez okien a dverí, že by ho skolaudovali? Lebo... pri všetkej úcte, zastávka, ktorej rozmery neumožňujú NP vozidlám zastavenie pri nástupnej hrane a ktorá, napriek tomu, že je nikový typ, je skonštruovaná bez možnosti zastavenie kĺbového vozidla tak, aby netrčalo do premávky, nespĺňa vlastne nič, čo by zastávka spĺňať mala. Ešte aj označník zastrčený v poli je viac "zastávkou" ?
Reakcia na: Ámos #202528:
...plus poziadavka aby do zastavky aj autobus vosiel celou dlzkou a netrcal mu vlek do jazdneho pruhu...vid najnovsie skvosty v DNV...
Reakcia na: 810zssk #202529:
Áno, to je DPB karta. A tušim sa tam značia aj všetky závažnejšie porušenia pracovnej disciplíny a opodstatnené významnejšie sťažnosti.
Reakcia na: Mike #202526:
Kartou vodica rozumies nejaku internu v DPB, hej? Lebo do tej statnej evidencnej karty vodica sa myslim skodove udalosti nezapisuju (kedze o nich policia vlastne nema ako vediet).
Reakcia na: Ike #202521:
a dalej by profesne zdurzenia a DP mali ziadat aby kaselsky obrubnik bol v STN ako norma pre pouzitie na zastavkach. Aby projektant/stavebnik nemal na vyber.
Reakcia na: Ike #202521:
Väčšina zástavok je v katastrofálnom stave, s tým v tomto meste nič nenarobíme, rovnako aj cesty, to je ešte horšie. Ak to máme brať z tohto hľadiska, tak pre Bratislavu nie sú nízkopodlažné vozidlá vôbec určené, lebo na takýto tankodrom pri splnení technickej živostnosti vôbec neboli konštruované.
Reakcia na: MatejBA #202524:
Čiže škrtnutý nárazník je škodová udalosť, podľa správnosti by mal volať dispečing a oni to zaevidujú a spíšu a vinný je vodič, už by mal dolu prémie a zápis v karte vodiča..
Reakcia na: MatejBA #202524:
Svetla vynimka mam pocit, cim dalej tym castejsie. Resp. od kedy sa mi dieta narodilo.
Reakcia na: Ámos #202520:
No v poslednej dobe mam opacne skusenosti. Aj vcera na L32, isiel vozickar (DD - Kramare) a vodic zastavil pri obrubniku (ale skrtol naraznik, bolo pocut), pouzil kneeling a isiel vyklopit plosinu + pomohol vozickarovi az na vyhradene miesto. 🙂
Reakcia na: kecho #202522:
Uz chystaju tunel z druhej strany cesty ?
Reakcia na: TeBeCe #202518:
takže sa im zachvíľu opäť niečo prepadne? 😉
Reakcia na: Michal111 #202516:
V prvom rade by by človek, čo podpisuje kolaudáciu projektov ako je Istrijská, mal byť zbavený všetkých kompetencií a funkcií.

V druhom rade tu snívame o tram-trainoch a neviem čom, ale že zastávky sú v takom stave ako sú, to sa berie ako neriešiteľná vec.

A potom je tu to, čo spomína Ámos #202520).

Ak teda nevieme vyriešiť elementárny problém (zastávky), tak potom načo kupujeme NP vozidlá?
Reakcia na: JaJ #202511:
A to keby mali pouzit este kneeling, ked sa s kocarom nastupuje, asi by im ruky odpadli. Je to cvarga!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.