To je v poriadku, pre mna za mna nech existuje nejaky standard obliekania sa do civilu (to sme mali v jednej mojej praci). Ale sucasny stav je fakt nevkusny.
Dokážeš si predstaviť vÝnimku zo ZP, ktorá by ti neumožnila legálne sa vyšťať? Mmch., vodiči by mali na margo tohto žiadať dispečing pravidelne o riešenie - striedanie zálohou (ale okamžite, už ma to tlačí), odstavenie vozidla pri vozovni, legalizácia závleku do vozovne alebo na Valašskú...).
Dobrý deň, preboha robte už niekto niečo stou linkou č.61.. to čo sa tam vozí? Chudáci vodiči ale i cestujúci.. chodím 61 každodenne min 2x za den ale v poslednej dobe hlavne v ranných hodinách sa to nedá vydržať nehovoriac o tom, že si platím tú cestu bojím sa tam normálne nadýchnuť. Preboha
Som pomerne dost presvedceny o tom ze v case ked vynasli koleso existovalo aj vela dolezitejsich problemov. Ale spolocnost ktora riesi len jeden najdolezitejsi problem sa prilis rychlo dopredu nepohne, ze?
Inak povedane: To ze by niekto konecne zabezpecil aby vodici vyzerali civilizovane a nie na styl drevorubacov nijak nebrani subeznemu rieseniu dolezitejsich problemov.
prejazdný určite je, v tom problém nevidím(keď si uvedomíš, aký je nízky podjazd na Rožňavskej a jazdí sa tadiaľ), ale že to nevyhovuje nejakej norme o kamiónoch a poschodových autobusoch, pokiaľ sa dobre pamätám
Niekto tu uz pisal ,ze ten podjazd je prejazdny pre tbus popod dialnicu (hoc aj v nizsej rychlosti) . No pre Mlynsku dolinu sa zatial asi neurobilo nic. ? . Ak by sa aj dorobilo komplet zatrolejovanie 32,41,63 tak uz sme asi skoncili s budovanim novych TT sieti. Za ten cas uz budu hadam dokonalejsie klbove elektrobusy, ze nebude potreba stavat nove "pavuciny".
v zmluvách DPB som našiel dve zmluvy z júla 2013 o dohode o spolupráci medzi mestom a DPB pri príprave a realizácii projektu TT Košická - most Apollo - Bosákova(http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/0067-3609.pdf) a TT OC Lamač - Brnianska - OC Avion(http://www.dpb.sk/templates/_docs_zverejnovanie/zmluva/0065-8678.pdf), či sa chystá ešte niečo viac, netuším, podľa mňa by najrozumnejšie by bolo zatrolejovanie L63, ale až do Lamača, nielen po Tesco, čo zatiaľ asi nehrozí a potom prepojenie Molecovej s Patrónkou, ale to sa asi nebude tak skoro robiť kvôli výške podjazdu v Mlynskej doline(ak je to vôbec priechodné pri existujúcich normách, podľa toho, čo sa písalo tu na fóre)...
Teraz ked sa dobudovala nova TT trat v Ruzovej doline , aka dalsia TT trat je na rade ? Vravelo/pisalo sa o mnohych ako AVION, Tesco Lamač, Drotarska, Mlynska dolina, ale je uz vobec nieco z toho odklepnute na vyhlasenie sutaze ?
Existuje niečo ako kultúra poskytovaných služieb, a tú v prípade MHD ovplyvňuje napríklad čistota vozidiel, klimatizácia, správanie vodičov, a napríklad aj tie uniformy. To sú veci, na ktorých záleží najviac tým ľuďom, ktorí spôsobujú v špičke dopravné zápchy. Takže ak DPB a mesto tvrdí, že chce zvýšiť podiel MHD na doprave ľudí v meste, tak by si na takých veciach mali dať viac záležať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
m@rtin
Nová podoba interiéru vašich ForCity Plus:
http://www.skoda.cz/cs/produkty/tramvaje/forcity/tramvaj-30-t/Contents.2/0/EC6E6E08060541A4A445908DF8813F47/original.jpg