Hej presne moja rec mne dokonca nevadii ani to ze musim tie 2 hod. cakat ak ide ten bus skor na tej dedine. a do konca na orave min. 8 hodin. Ved len ked som chcel ist lodou z Odesy na Krym tak som mal cakat na dalsiu takmer tyzden
v súvislosti s novými vozmi som si všimol, že už sú zaradené v evidenčnom stave vozidiel, čím sa nám výrazne znížil priemerný vek trolejbusového parku a brutálne narástlo percento NP vozov ?
a ešte jedna vec ma zaujala - do štatistiky sú zahrnuté aj "modré šípy", je to štandartný postup?
ale to je jedno... ja tiež idme dakedy po nočnej albeo bo poobednej a je mi to jedno.. idu každých 20 minút busy.. .na dedine každé 2 hodiny tak ako....
Tak asi si je istý keď to sem písal Večer vozy nedodržiavajú CP U 39 je to časté ale nie len tam Malo by sa s tým niečo začať robiť A Kotty daj to prešetriť DPB
Súhlasím s tebou a to isté som myslel aj ja. A predsa, vidno ako sa rozhodol DPB, tak asi niečo bude na tom. A mimochodom, v zásade sa za súčasného pomeru vozidiel dá zmestiť do 208 aj 212, takže tie kĺby tam nesúria tak, ako v roku 2012.... Pochvaľujem si aj DH linky po septembrovej zmene....
tak z výložníka som sa veru neodtrhol, akurát sa mi kedysi jeden podarilo na Zámockej zlomiť ? ? ?
pokiaľ to berieš takto, tak samozrejme máš pravdu, ale ja som to vzťahoval na dnešnú výpravu
keby by mocipánom záležalo na spokojnosti cestujúcich, mohli prenajať viac kĺbov a aspoň 208-čku kompletne prehodiť na kĺby, ale však to poznáš - nikdy sa to takto nerobilo, cestujúci by tomu nerozumeli, prípadne by to zneužili alebo všetci sú zrovna na obede ?
No ale aj tak principiálne, keď vidím v premávke sóla na kĺbových linkách, ale opačne nie, tak to znamená, že je väčší nedostatok kĺbákov, než sól. To, že je to tak dlhšiu dobu, a niektoré poradia sa stali dlhodobo krátkymi, nemení nič na tom, že je väčší nedostatok kĺbákov, než sól, pretože keby bolo kĺbákov viac, jazdili by tam tie. To, či je dnes plánovaná výprava sólami alebo kĺbákmi, je predsa irelevantné, to sa dá zo dňa na deň zmeniť administratívnou zmenou, ak by tu tie kĺbáky boli.
Proste aj keď je tu veľa 14Tr v zlom stave, je blbosť chcieť ich nahradzovať prednostne krátkymi, keď sa môžu rovno nahradiť kĺbákmi.
Ale tak táto debata v podstate nie je príliš zmysluplná, keďže o riešení už je dávno rozhodnuté a tento problém bude aj tak len maximálne pár mesiacov.
Divím sa tvojej otázke.. Napríklad preto, lebo na linkách 208 a 212, ktoré majú byť kĺbové, jazdí väčšina poradí krátkych? Tak keď je zjavne dostatok krátkych a nedostatok kĺbových, nie je podľa teba lepšie kúpiť hlavne kĺbové?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.