Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #201775:
Ak by tá infraštruktúra, ktorú postavíš bola obyčajná železničná trať spojená so sieťou ŽSR, na ktorej by premávali všetky druhy vlakov, tak by si bol zrejme manažér infraštruktúry. Zisk by si nejaký tvoriť mohol, keďže fixnú časť EON by ti možno platil štát a mohol by si poskytovať ešte nejaké ďalšie služby železničným podnikom.
Ide ale imho o úplne hypotetickú otázku, keďže v zásade aj manažéri infraštruktúry, ktorí sa na prví pohľad zdajú byť súkromníkmi, sú väčšinovo vlastnení štátom, spolkovou krajinou, regiónom, obcou a pod..
Reakcia na: Max #201792:
Akcia bola riadne ohlasena tomu komu podla platnej legislativy ohlasena byt ma a bola povolena.

Zakladnu dopravnu obsluznost (to ze sa ludia zmestia do autobusu je zakladna dopravna obsluznost) zabezpecuje mesto.
Reakcia na: david1 #201793:
ja tu skôr vidím systémový problém, a síce absenciu povinnosti (organizátora) zabezpečiť, resp. preukázať zabezpečenie adekvátneho dopravného riešenia. Resp. povinnosť povoľujúceho orgánu (mestská časť) informovať DPB a podobne. Rozhodne by to nemalo byť v rovine, že "mestská časť zlyhala", tzn. na niekoho dobré slovo sa niekedy DPB dozvie, niekedy nie, niekedy mu platia, niekedy nie...
Reakcia na: trambusak #201776:
Presne tak stačila jednoduchá správa ,že DPB nemalo info o tomto podujatí. Aj ,keď osobne neverím že by si nič od štrvtka dispečeri nevšimli väčší nápor na N53,ktorá chodí väčšinou skoro prázdna.

Tentokrát zlyhala aj mestská časť , že neposunula info na DPB hneď v momente povolovania akcie. DPB vie zvládnuť v pohode akcie na Z.Pieskoch nočnou N10.
Reakcia na: matho285 #201790:
Pretoze toto bola (nezvladnuta) riadne vopred ohlasena akcia so zaplatenou posilovou dopravou. Preto.
Reakcia na: matho285 #201790:
ešte k informovaniu - podľa mňa chýbajú nejaké informačné tabule resp. nejaké reproduktory, cez ktoré by boli hlásené meškania, resp. výluky. Pretože ako teraz cez víkend bola prerušená doprava, pochybujem, že tých čo stáli na zastávke napadlo sa pozrieť na webovú stránku DPB, poprípade ani nemajú tu možnosť (nemajú mobil s pripojením na internet, poprípade len pripojenie na internet)
Reakcia na: petoo #201774:
informovali prostrednictvom webovej stránky - ako keby cestujuci nemali čo robiť, len sledovať ich stránku.

to trambusak: z DOD v Markíze išiel podľa mňa tiež autobus nad rámec kapacity a šli sme. Nastupoval som o zastávku skôr na Krčoch a už tam bol plný autobus a na Markíze sa ľudia pchali do autobusu, aj keď videli že vodič nemôže zatvoriť dvere (asi 5 min sa o to snažil), pričom po našom odchode na zastávke ostal stáť ešte veľký dav ľudí. Prečo tu mohol autobus odísť a zo Zlatých nie? Veď podľa mňa mohli byť tie masy na zastávkach porovnateľné.
Reakcia na: N/A #201787:
To už bolo zodpovedným vysvetlené a so spojkami sa tam začína uvažovať.
Reakcia na: Ike #201781:
Ja by som skôr ako príklad uviedol úsek Martin - Turčianske Teplice.
Reakcia na: Sommelier #201777:
Ak náhodou bude zast. Trnávka, Ružinov a Vrakuňa a Os vlaky by tam zastavovali, čím by sa predĺžila jazdná doba, súčasný grafikon sa nebude dať vyjazdiť. Ďalšia vec - kapacita súprav v špičke nepostačuje už teraz. Takže zase niekto robí nedomyslený projekt, zastávky bez zmien v infraštuktúre. Pomohlo by, keby sa aspoň od BNM po Hornbach dala využiť koľaj do Petržalky, čo by si vyžadovalo koľajovú spojku pri Hornbachu.
Bez nej sa na nových zastávkach nebude zastavovať, alebo sa budú musieť v špičke zrušiť vlaky.
Reakcia na: mrkvakj #201778:
Si predstav, že to vedeli všelikde už aj o 60 rokov skôr.
Reakcia na: AAA #201767:
Však ŽSR ani nie sú subjekt, ktorý by mal trate budovať na komerčnom základe.
Reakcia na: Ike #201762:
Áno a dokonca sa nákladnou dopravou (aj) na práve tejto trati živím. Niečo k veci?
Reakcia na: 810zssk #201766:
Modra je samozrejme blbost. zas by niekto odmietol otvarat stodolu pri jazde kazdeho vlaku a tak by z toho aj tak nic nebolo ?
Reakcia na: Ike #201781:
Ale tie úseky na trati 160 sú vložené najmä z toho dôvodu, aby bolo umožnené letmé križovanie vlakov.
Reakcia na: Andreas.Papak #201779:
Na Slovensku takú už máme. Na trati ŽSR 160 Zvolen - Košice sa nachádzajú také úseky. Napr. Rožňava - Dvorníky.

A myslím si, že dvojkoľaj ti skôr zväčší kapacitu ako elektrifikácia. Tá ti za určitých okolností dokáže zrýchliť prevádzku (a samozrejme je tu významný ekologický faktor), čo tiež dokáže zväčšiť kapacitu no nie tak ako "plný profil".
Reakcia na: Ike #201758:
Inak je možné stavať (resp. či to má význam) dvojkoľajnú neelektifikovú trať?
http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/4995-Trolejbusy-bez-troleje/

zaujímavé že v česku už okolo 2000 vedeli robiť apu trolejbusy?
Reakcia na: Ike #201763:
No práve, že to otázka nie je vôbec, keďže ŽSR nestavajú (temer) vôbec a niekde by už začať mohli. Odpoveď ministerstva ohľadom súčasných objemov dopravy bude po sprevádzkovaní Vrakune, Ružinova a Trnávky (keď sa v špičkách imo značná časť substrátu nezmestí do súpravy) opäť o niečom svedčiaca..

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.