Reakcia na: onvo #20158:
No je s nimi velka spokojnost ako zo strany DPB aj cestujucich. Su to podla mna najlepsie autobusy co mame... Su velmi vhodne na kopcovite linky. Mavaju problemy s poziarmi motora(to moze byt sposobene udrzbou). Cestujuci nadavaju akurat na drevene sedadla v klbovych TAMoch.Nieco bude napisane aj v popisoch jednotlivych typov vozidiel (link Autobusy vlavo v menu)
Sarko
Aby som predisiel pripadnym nedorozumeniam, este upresnim:
Ad 1) pri zamknutej vyhybke sa vyskyt nehody minimalizuje. Ak vsak vodic prekroci predpisanu rychlost, sanca na mozne vykolajenie sa umerne zvysuje. Zamknuta vyhybka proti hrotu sa posudzuje ako vyhybka po hrote, preto aj rychlost prejazdu zodpoveda rychlosti cez vyhybku po hrote.
Ad 4) som mal na mysli, ze spominana jednokolajna trat nema nic spolocne s prave preberanou temou, nie diskusiou ako takou. Jednokolajne trate su uplne ine kafe.
Ad 5, odst. a) som zabudol dokocit vypocet. 5 suprav po 5 minut manipulacnej jazdy = potrebny cas na prejazd vsetkych 5 suprav je cca 25 minut. Rovnakych 25 minut budeme musiet zdrzat opacny smer. Pre pripade dosledneho dodrziavania predpisov (vystup a nastup cestujucich pocas cuvania) si odhadnut celkovy cas ani netrufam. Dovtedy snad stihnu odstranit aj nasledky DN.
Ad 5, odst. b) je potrebny cas na prejazd vsetkych 5 suprav cez kolajovu spojku cca 2 minuty. Zdrzanie opacneho smeru je minimalne.