Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: trolejbus6207 #201497:
Kto má akú službu nahodenú v palubáku, taká sa tu zobrazí. Keď si tam 6010 nahodí (možno vrámci testovania) službu 8/8, tak na 8/8 sa zobrazí 6010. To je to automatické. (V tých starých busečkách na autobusy a trolejbusy nejde zadať električková služba..)
Reakcia na: trambusak #201496:
jasne, za všetko je zodpovedná Škodovka ☠
Reakcia na: Mike #201490:
to je škoda, aspoň by bol lepší prehľad, lebo takto to s tou 6801 vyzerá dosť biedne ?

inak to automatizované preberanie výpravy je na jednej strane super krok dopredu, na druhej strane tam občas vyskočí riadny úlet, ako napríklad 6010 na L8/8(25.7.) ?
Reakcia na: trolejbus6207 #201495:
To je normálne ved výrobca ja Skoda Elektric nie SOR. ?
Reakcia na: Quakeman #201491:
konečne nejaké rozumné vysvetlenie, aj keď dosť prekvapivé, pre mňa priam šokujúce ? ? ?
Reakcia na: trolejbus6207 #201488:
A ja som sa čudoval, prečo tak náhle začali znovu investovať do už odstavených 15Tr(M). ?
Reakcia na: Quakeman #201491:
? neverim
Reakcia na: trolejbus6207 #201488:
DPB neprevzal od Škodovky trolejbusy 31Tr pre rôzne nedostatky preto tu ešte niesu.
Reakcia na: trolejbus6207 #201487:
Viac krát bol, len nie vždy je zaznamenaný vo výprave na imhd 🙂
Reakcia na: Ike #201469:
nie je to luxus, lebo ide o odbočku k Jepkovi a Trdkovi ....
ešte jedna perlička k nasadzovaniu nových trolejbusov do prevádzky - náš posledný vyrobený kus 31Tr(v poradí siedmy) pomaly mesiac odpočíva spolu s ostatnými piatimi 31Tr z prvej etapy v Škodovke na dvore, oproti tomu jedenásty Ikarus - Škoda Tr 187.2, ktorý sa v Plzni testoval 14.7., bol dopravený do Szegedu 22.7. ? ? ? mám dojem , že prístup vedenia szegedského DP je trošku iný ako prístup Delfína a spol... aj keď, aby som bol objektívny, dodávky trolejbusov Ikarus - Škoda Tr 187.2, riadne meškajú oproti plánovanému harmonogramu, dokonca trať pre ne bola postavená už koncom roka 2010 ? takisto bulharské 26Tr a 27Tr dlho nezostávajú v Plzni po absolvovaní skúšobných jázd, ale sú posielané čo najskôr na miesto svojho pôsobiska ? ? ? (zdroj www.plzensketrolejbusy.cz) súdruhovia z DPB, načo ešte čakáme? september je za dverami, čas plnej výpravy sa rýchlo blíži ?
Reakcia na: Mike #201486:
a preto bol v júli vonku len 3x ? 10% efektivita hodná podniku menom DPB ☠ ☠ ☠
Reakcia na: petoo #201477:
Áno. Stále sa na nej školia vodiči ?
Reakcia na: Ike #201469:
Tam sa dokončuje nová budova SAV, tá frekvencia tam rádovo vzrastie.
Reakcia na: 810zssk #201479:
Nemyslím tým výkonnostné parametre, tie môžu byť u oboch možností podobné. Skôr problémy s praktickou prevádzkou a vývojom.
- Životnosť akéhokoľvek bežného tabletu ako produktu pravdepodobne bude o dosť kratšia ako životnosť toho špecializovaného zariadenia, pretože bežné tablety sa rýchlo menia kvôli novým technológiám a marketingu výrobcov. Takže keď sa tablet o pár rokov pokazí, môže byť problém nahradiť ho iným, s ktorým bude ten software kompatibilný. Pri špecializovanom zariadení nepotrebuješ furt najnovšiu technológiu, takže môžeš ten hardware rovnako vyrábať aj 20 rokov.
- Bežný tablet nie je stavaný na takmer nepretržité použitie v rôznych klimatických podmienkach, a nie je príliš mechanicky odolný.
- Keď spravíš len bežnú aplikáciu pre povedzme Android, tak budeš obmedzený tým, čo ti Android umožňuje a kopa vecí nemusí vyhovovať. Ak spravíš nanovo celý operačný systém, tak to je už potom vlastne skoro to isté ako keby si vyvíjal to vlastné špeciálne zariadenie.

Keď chceš kúpiť autobus, tak tiež nekúpiš nákladné auto a nesnažíš sa tam pripevniť sedačky. 🙂
Reakcia na: luky133 #201480:
Dakujem, to by skutocne mohol byt problem.
Reakcia na: 810zssk #201478:
Nemyslel som len na viditeľnosť displeja, ale na konštrukciu zariadenia ako celku. Pri takých prevádzkových podmienkach, aké sú vo vozidlách (teploty od -20 do +60, otrasy, nonstop prevádzka) by podľa mňa také zariadenie nevydržalo ani rok.
Reakcia na: 810zssk #201479:
HW tabletu by to isto utiahol keďže dnes sú výkonnejšie tablety tak výkonné ako staršie počítače, otázne je ako by sa zachoval displej pri tak dlhej prevádzke. Bežné tablety (ak vôbec nejaké) nemajú certifikáciu na bezproblémovú 24hod prevádzku displeja a preto je možné, že by po čase prišlo k zhoršeniu zobrazovania. Už len klasický počítačový LCD displej s certifikáciou 24 hod stojí stovky eur a pri tablete to zrejme nebude o nič menej.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.